Activia - 22 km

Europe » Belgium
November 6th 2016
Published: June 20th 2017

Geo: 51.2977, 4.69013

Het staat vast, we komen enkel nog in Malle wandelen als er 0% kans op neerslag is. De vorige keer hebben we nog geluk gehad, toen het begon te regenen zaten we juist op een rustpost en na een extra trappist was het terug droog. Dit keer niet zoveel geluk, een beetje na de eerste rustpost waar we achteraf gezien gelukkig niet gestopt zijn omdat er zoveel volk zat is het begonnen motregenen en het is niet echt meer gestopt. Elke keer dat het een beetje droger werd bleek heb enkel een kleine adempauze te zijn om daarna dubbel zo hard te regenen. Kortom, we zijn uiteindelijk door en door nat terug aan de auto gekomen.

Gelukkig toch nog een beetje mooi weer gehad zodat we van de prachtige herfstkleuren konden genieten. Want ondanks de regen hebben we er toch van kunnen genieten, mooie dreven afgewisseld met (modderige) bospaden en af en toe een woonwijk. Een zeer gezellige stop in een tehuis voor gehandicapten prachtig gelegen in het groen. Daarna nog een stukje langst een beekje en terug naar de start en de auto, te nat om nog van een biertje te kunnen genieten!

Tot: 0.138s; Tpl: 0.024s; cc: 7; qc: 53; dbt: 0.0447s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb