Trekt de herfst ongemerkt door het land....?

Belgium's flag
Europe » Belgium » Namur Province » Dinant
October 21st 2012
Published: October 23rd 2012

Deze herfst hebben we niet stil gezeten, ook al lag onze blog op zijn gat. Door de confrontatie van een groot verlies weet je weer wat belangrijk is in het leven. Je passie mogen delen met anderen en ervan genieten.....

Verschillende weekenden doorgebracht in Kottenheim met Dieter, Jerina en Kris. Zoveel mogelijk trad-climbing zolang het weer het toestond...

Maar aangezien de weersverwachtingen als maar slechter werden, bleven we dichterbij huis. En aangezien Kobe, mijn grote broer, terug volop aan het pitonneren was in Pont-a-Lesse, gingen we hier verder op verkenning.

Dit is een prachtig klein massiefje in de achtertuin van het Best Western hotel van Dinant. Erik en ik hebben enkele nieuwe lijnen mogen testen, waaronder 'Limbabwe Team' 6A. En nog enkele andere juweeltjes.... Was leuk klimmen en heel gezellig met een leuke bende.

Spijtig genoeg is het er af en toe echt wel overbevolkt zoals het laatste weekend. Verschillende klimscholen die niet met elkaar overleggen, waar dat de scholing doorgaat, zodat er geen spreiding kan ontstaan.... Gelukkig blijven de hardere lijnen altijd bereikbaar!

Door het slechte weer zijn we ook 2 weekenden in de klimzaal Graviton te Sittard (Nederland) gaan klimmen. Kobe is één van de vaste routebouwers en hij vergezelde ons. De Graviton is een lichte, gezellige, ruime klimzaal met vriendelijke mensen achter de toog. De kleurtjes zijn compleet anders geordend, maar dat zorgt voor een extra uitdaging. Hoe gemakkelijk je mentaal gewend geraakt aan een bepaalde kleur qua moeilijkheid. Soms erg grappig! We hielden er twee lijfbrekende, lange sessies met veel plezier!

En de tussentijd besteedden we, vooral Erik, aan het bouwen van onze eigen trainingsruimte. Erik als de personalcoach van het Limbabwe Team, voorzag me van een schemaatje 'dagelijks' af te handelen....

En na enkele weken werd het effect voelbaar. Veel minder last van overbelastingen en minder stof tijdens het trainen, kunnen wonderen doen.

Dus zolang het weer het toelaat (en we niet werken), zullen jullie ons wel ergens op de rotsen tegen komen. Tot dan misschien!

23rd October 2012

Mooie foto's en mooie klimmuur, zo dient die oude kamer nog voor iets ! en misschien kan papa een light versie maken om eens op te proberen voor mij ;)

Tot: 3.141s; Tpl: 0.043s; cc: 12; qc: 57; dbt: 0.0429s; 3; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 2; ; mem: 1.4mb