Nog 2 dagen


Advertisement
Belgium's flag
Europe » Belgium » Limburg » Zutendaal
March 21st 2011
Published: March 21st 2011
Edit Blog Post

Over 48 uur zit ik alweer in het vliegtuig! Of eigenlijk zit ik over 48 uur te wachten in Londen :-) Ik vertrek aanstaande woensdag om 7.10 van Brussel Zaventem naar de VS om daar twee maanden te verblijven. Van 26 maart tot 3 april is de eerste week van mijn Epona apprenticeship, in Sonoita, AZ bij Shelley Rosenberg en Nancy Coyne. Van 22-24 april heb ik dan nog een workshop bij hen, en van 7-11 mei ben ik weer vijf dagen bij Linda Kohanov in Amado. Van 13-15 mei zijn de laatste dagen van de tweede week van het apprenticeship weer in Sonoita bij Shelley en Nancy. Van 16-21 mei heb ik dan nog een paar dagen voor ik weer naar huis ga, en waarin mijn broer en zijn vrouw nog op bezoek komen :-) 22 mei land ik om 18.35 weer in Brussel.

Ik verblijf de eerste 6,5 week in Elgin (vlakbij Sonoita) bij een stel dat een guesthouse én een auto verhuurt. Daarna gaan we voor 5 dagen naar Amado, en dan dus weer terug naar Sonoita. Het verblijf in Amado en Sonoita is nog niet geregeld, daarvoor maken we afspraken met alle cursusdeelnemers. Dat zijn er niet zoveel: Jan en Bricia (die ken ik al van de laatste workshop bij Linda), Pamela en Lauren, en ikzelf dus. Een mooi klein groepje :-)

Ik heb er onbeschrijflijk veel zin in, maar vind het ook wel heeeel spannend om zo lang weg te gaan. En het is iets raars dat je maanden naar iets toeleeft en dat het er dan op een gegeven moment van gaat komen. Ik kan nu alleen maar instappen en me overgeven aan het leven zoals het zich zal ontvouwen. Het zal een mooie oefening zijn in loslaten, in vertrouwen, en ook in zelfvertrouwen!

Advertisement



21st March 2011

het ga je goed
lieve Sanna, Wat is de tijd van jouw vertrek ineens snel aangebroken zeg. Ik hoop dat onze (te laat opgestuurde) verjaardagskaart nog op tijd zal aankomen. Ik heb hem net persoonlijk op het postkantoor gaan afleveren omdat ik niet wist hoeveel hij gefrankeerd moest worden. Maar dat zal nu waarschijnlijk het laatste van je zorgen zijn. Er staan jou super fantastische avonturen en ervaringen te wachten. Geniet, geniet, geniet ... het ga je daar supergoed, lieve Sanna. Dikke knuf, Nadine

Tot: 0.072s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 52; dbt: 0.0392s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb