Keeping it cool!

Europe » Belgium » Liège Province
July 11th 2016
Published: July 11th 2016

Een weekendje proberen fris te houden en zonder regen, dat was de doelstelling! Dat tweede is gelukt. Het fris houden echter gebeurde alleen in een kleine rivier....

Wij hadden een klein massiefje gevonden in de Ardennen met verschillende uitdagende routes. De laatste weken bezochten we het al verscheidene malen, zelfs voor een ontspannen namiddag al de moeite waard. De lokatie verleent zich er helemaal voor en vooral rustig gelegen (tot nu toe).

Dit weekend was Kobe, Sofie en Peter ook van de partij. Een leuke bende!

Erik en ik konden meerdere 6b's en 6C's toppen. Ik was er erg gelukkig mee. De routes zijn kort en soms wel fragiel, maar eveneens fysiek en technisch. Zowel plaat als overhang met regletten als aplats... Zowat van alles wat, zeker een bezoekje waard.

Kobe klom zijn project 7B+ in stijl. Peter knalde er meerdere harde dobbers!

Het was een geslaagd weekendje! Voor de harde dobbers komen wij zeker nogmaals terug.

We eindigden het warme weekend met een ijsje op het marktplein.

Tot: 2.289s; Tpl: 0.042s; cc: 11; qc: 55; dbt: 0.0474s; 2; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 3; ; mem: 1.4mb