Loving family & friends!

Belgium's flag
Europe » Belgium » Liège Province » Spa
February 14th 2019
Published: February 14th 2019

Hallo trouwe lezers en vrienden,

Het is lang geleden sinds de laatste blog, maar stil gezeten hebben we allerminst.

Deze winter hebben Erik en ik ons toegelegd op een nieuwe uitdaging die wel wat fysieke voorbereiding vraagt.

Zoals gewoonlijk betekent dit het aftasten van grenzen met veel plezier onderweg...

Dat plezier is het hetgeen ons drijft, nooit vergeten.

Laat je nooit tegenhouden van hetgeen je hartje je ingeeft, is ons moto.

Onderweg hebben we geweldige vrienden gevonden, Mark, Maggie en Icy,

waar we al verschillende hoogte en dieptepunten mee deelden, zowel letterlijk als figuurlijk.

Eigenlijk kwam Maggie met het wel uitgelijnde idee.

Het paste perfect in onze planning.

Spijtig genoeg hebben we onderweg afscheid moeten nemen van Icy, onze trouw mateke. We missen je, maar je zal altijd in ons hart kwispelen.

Het is geweldig om zoveel trainingservaringen op een hoopje te gooien en te zien welk resultaat het ons allemaal brengt.

Dank je Mark en Maggie!

Maar verder hier omtrend laat ik jullie nog even in spanning....

Onze escapades brachten ons meermaals in de Ardennen waar Kris, Dallya en Enya ons ook af en toe vervoegden met veel plezier en avontuur!

Vroeger hadden wij familiefoto's van onze skivakanties met zo'n hoopje neefjes en nichtjes aan de zijkant van de foto! Waaronder ik altijd!

Ik deelde dit verhaal met onze vrienden en Kobe tijdens één langlaufdagje.

Ale, half dagje langlaufen, eerste half dagje auto uit de sneeuw graven en laten trekken door een vriendelijk 4X4-chauffeur.

Was een mooi voorbeeld dat niet alles te plannen valt.

Iedereen was tegen het einde goed bezig op de langlaufjes.

Dus eindigden we met een leuke serie foto's!

Deze keer mocht ik eens recht staan. Moet wel toegeven, er hoorde een klein plagend elleboogje bij van mijner zijde....

Soms kan nostalgisch doen, veel plezier geven. Moet nog glimlachen als ik de foto's zie.

Op deze valentijnsdag wil ik daarbij mijn duidelijke liefde delen met Erik, onze familie en dierbare vrienden.

Even stilstaan bij het leerrijke verleden, het zonnige heden en de leuke vooruitzichten.

Laat er overal licht schijnen!

Tot: 2.665s; Tpl: 0.09s; cc: 14; qc: 29; dbt: 0.049s; 2; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 2; ; mem: 1.3mb