Einde

Europe » Belgium » East Flanders » Gent
December 17th 2008
Published: December 23rd 2008

This content requires Flash
Download the free Flash Player now!
 Video Playlist:

1: Compilatie 124 secs
Ons reisjaartje zit erop. We vonden het fantastisch. Hopelijk hebben jullie via deze blog een beetje kunnen meegenieten.

23rd December 2008

hallo ai... aan alle mooie liedjes komt een eind zeker?? het was zalig om jullie belevenissen mee te volgen... meestal 's morgens vroeg op mijn bureau terwijl ik aan het wakker worden was met een tas koffie. en nu: terug de grote cultuurshock... en weer werken? of nog even niet? hopelijk tot binnenkort eens!!! groetjes

prachtig
We zijn blij dat jullie terug in ons midden zijn. Dit is een zeer mooie afsluiting van jullie blog. We hebben zeker meegenoten. maes

terug
We vonden het leuk om jullie reis te volgen, het zijn prachtige fotos en voor jullie een mooie levenservaring.
23rd December 2008

Dank en gelukwensen voor...
Maarten en Eva, vooreerst hartelijk dank voor het laten meereizen en genieten. Moge het een blijvende verrijking zijn. Gelukkig einde en n ieuw begin 2009. Jef
29th December 2008

Prachtig
Prachtig wat jullie deden. We hebben jullie met veel plezier gevolgd. Welcome back en tot binnenkort¡ (in Spanje zijn de uitroeptekens omgekeerd...) Katrien en Geoffrey

Tot: 0.122s; Tpl: 0.02s; cc: 11; qc: 55; dbt: 0.0741s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb