Pár nap után

June 17th 2012
Published: June 17th 2012

Sziasztok!

Már az elején elmaradok a bejegyzéseimmel, mi lesz akkor később. De most összefoglalom az elmúlt pár napot.

Csütörtökön megnéztük a szállodát ahol dolgozni fogok, és megtanultam az útvonalat oda😊 Majd délután visszértünk Leuven-be és lakást kezdtünk keresni, de már sok időnk nem volt.

Pénteken délelőtt kibéreltünk egy "business flat"-et egy hónapra itt Leuvenben. Aztán majd kiderül, hogy hol fogunk majd a jövőben lenni (vagy maradunk itt, ha találunk albérletet, vagy megyünk Brüsszelbe, kiderül). A délután eltelt a költözéssel, berendezkedéssel, majd vacsora egy jó kis olasz étteremben, és a nap végén tévézés (eb).

A szombat a kikapcsolódás napja volt. Bementünk Brüsszelbe és felültünk egy városnéző buszra, amelyről az Atomium megállóban leszálltunk, és felmentünk az Atomiumba, illetve bementünk a Mini Európába. Nagyon jól éreztük magunkat, és még az időjárás is kegyes volt velünk, mert nem esett az eső. (Ja, mert itt 19 fok körül van, és esős, eddig... Itt még csizmában is járnak páran, a fázosabbik fajtából😊 )

A mai nap a lazításról szólt, fárasztó napok vannak a hátunk mögött, és valószínűleg előttünk😊

Most köszönök,

Puszi!

COMING SOON HOUSE ADVERTISING ads_leader_blog_bottom

Tot: 0.101s; Tpl: 0.011s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.0739s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb