12.den - presun milano


Advertisement
Austria's flag
Europe » Austria
August 20th 2020
Published: September 27th 2020
Edit Blog Post

Check out a pesibusom pomalicky k spievaujcej fontane.

Cestou kupeny cerstvy trdelnik a ten zjedeny pri fajn muzicke pri fontane.

Vonku je krasne slnecno, co sa odrazilo aj na dost ludoch v okoli fontany.

Co ma vytaca na budapesti, su vydrbane bolt kolobezky. Kokoti to odstavia hocikde, stred chodnika, roh chodnika, tri vedla seba. Clovek aby sa tomu furt vyhybal.

Rozlucka s juliou, odchytenie elektricky a smer kelenfoldi stanica odkial mi ide regiojet do viedne.

Vcera mi pekna recepcna dala gratis 3 listky na mhd v budapesti, ja som jej za to dal spiatocny listok z budapesti do nz. Dovolila mi vytalcit si free aj vstupne formulare do talianska a tranzit papiere pre rakusko. Ono to davaju aj na letisku ale takto mam usetreny cas.

Stale sa vyplati kupit spiatocny listok na vlak ako jednosmerny z nz do budapesti. Zvlastna to politika zeleznic. Len kurvy znizili platnost spiatocnej cesty z jedneho mesiaca na dva(tri?) tyzdne.

Na kelonfoldi mam casu dost, tak som siel odlovit kesku, ktoru som nenasiel.

Tato stanica je inak hrozna, samy bezdak v okoli. Tych kontrolovali policajti.

Idem na bus stanicu, reku regiojet pojde odtial, no hovno. Ide z bocnej ulicky, prakticky tam kde mala konecnu elektricka.

Bus plny zhruba z polovice.

Na madarsko rakuskej hranici kontrola obcaniek zo strany rakusanov. Ale vojak to kukal len zbezne, zastavoval sa iba pri exotickych pasoch, argentinsky par.

V buse samozrejme aj mlade nevychovane opice, co ma prekvapilo, tak jedna opica mala bf sikmaca. Dost nezvycajna kombinacia. maly gasparko pre velku dieru.

Na letisku vystupujem len ja.

Ono som pozeral aj lety z budapesti ale cenovo to bolo drahsie ako z viedne (aj s cestou), i ked to bol wizz air (tj gratis) ale odlet bol uplne strasne skoro rano.

Taktiez som pozeral ci sa da dostat z milana do chorvatska ale nic co by mi pasovalo som nenasiel (cena, cas, cielova destinacia), takze z milana pojdem nazad do viedne a odtial busom do zahrebu.

Skusam ist navstivit salonik, nech miniem posledny 10€ vstup cez dragonpass ale ludia cakali az vonku, cca 15ks. Tak som sa na to vyprdol i ked som mal do odletu nieco cez 2,5hod.

Ludia tu nosia masky skoro vsetci, ja na to prdim.

Na sedadlach vsak natiahnute pasky resp nalepky na kazdom druhom, len aby ludia nesedeli vedla seba.

Boarding v pohode, let tiez.

Posadka nebola moc mila. Kurvy mi nedali ani moju predplatenu vodu. Na to som vsak prisiel az na ubytku, som si nebol isty ci som ju zakupil cestou tam ci spat. No moja chyba, mal som sa ozvat.

Pristatie mega ale ozaj mega tvrde, take som tusim este ani nezazil.

Z lietadla pustali ludi po skupinkach, ja som bol v prvej, resp bol som na zaciatku druhej, no slovicko letuskine slovicko stop som ignoroval a siel.

Malpensa letisko uplne prazdne, po opusteny batozinovej zony, som cakal neake obchodiky vonku otvorene, no nic.

Debilny formular co bol na stranke mzv, nik nezbieral.

Podla dobreho znacenia idem pred halu, tu kupujem listok na bus smer central station milano.

dalo sa platit hotovostou i kartou.

V minulosti listok vychadzal lacnejsie cez net, resp spiatocny este menej ale to uz neplati. Cena rovnaka ako na mieste. Na spiatocny ziadna zlava.

V buse masku nemam, par ludi ich malo.

Cesta riadne dlha.

Po vystupenie, zhavim gps, to zas strajkuje, tak idem podla mapy bez gps.

V okoli zel.stanice je to trosku zacmudene a to som si myslel, ze afrika zacina od milana dole.

Ubytko ma check in len do 22/30, na presun mam 1,5hod.

Da sa ist aj metrom, no mam este cas a vonku je prijemne teplo a chcem si kupit cestou aj neaky ten kebab abo nieco.

No ako to byva, ked clovek nieco potrebuje tak to nikdy neni po ruke.

Fajn parkom Library Of Trees sa dostavam ku garibaldi zel.stanici.

V parku par ludi co tu popijali, piknikovali i ked to je zakazane, bo covid. No hliadkujuci policajti si z toho hlavu nerobili.

Pokracujem dalej az do ubytka, no cul uz berem metro.

V nom polepene sedadla aby si tam ludia nesadali vedla seba. Metro prazdne.

Taktiez na stanici porobene rozne zony, len aby sa ludia moc nezgrupovali.

Na milano su ulice dost puste, ludi minimum.

V ubytku som vyzvany aby som si nasadil masku. Strach z covidu u tejto osoby velky. Na recepcii mala i svoju staru mamu.

Domaca je dost prekvapena,ze som prisiel, pri tom mi sama potvrdzovala zmenu rezervacie.

Kurva pristahovalecka brazilska mi nechcela vratit prachy za zrusene ubytko kvoli covidu na jar. Dostal som len moznost free zmeny na hociaky termin. Nuz tak som tu, ty pica.

este ma skasla o mestsku dan 3€, dostavam instrukcie o ranajkach, o blizkych podnikoch, o tom, ze po 22/30 je hlavny vchod zavrety a treba ist bocnym, tam vsak pusta len vratnik.

V dorme som sam, v ubytku su asi len 4ludia. Ziadny dvaja neznami nesmiu vraj spat spolu na jednej izbe. Milano je vyprazdnene a vacsina restik zavreta, bo vsetci maju dovolenky. To mi je fuk, ja som dosol len na dve noci, s tym, ze zajtra mam daytrip na jazero como.

Po zlozeni veci, smer blizky supermarket, ktoru zatvara o 22/00, je 21/45.

Rychli nakup combo balenia, prosuto, syr a salatu z mozzarelou, k tomu cola a bageta.

Alkohol je na ubytku zakazany a po pravde, nemam ani na pivo ci vino chut.

V obchode bolo treba mat masky ale niektory ludia ju nosili len pod nosom, niektory mali aj rukavice. Z niektorych ludi bol citit ozaj strach.

Supermarketova vecera hodena do seba v lobby, sprcha a spanok.

Sprchu mam na izbe, de facto teda sukromna izba s kupelkou za 20€ vratane ranajok na dve noci v milane je myslim dobry deal. I ked ubytko neni v centre.

Advertisement



Tot: 0.089s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 26; dbt: 0.0672s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb