toisen paratiisi, toisen helvetti

Published: June 21st 2009

Ensimmaiseksi kun tultiin majoitukseen, niin laittoivat kateen rannekkeet, joilla pitaisi saada palveluita ja aamupalaa, eli ei ole edes mikaan all inclusive. Eika palvelustakaan oikein voi puhua, on nimittain varmasti maailman hitainta ja epainnostuneinta. Jaakko varsinkin oli ihan tuskissaan rannekkeesta ja repi sen irti parin tunnin paasta. Ranta taalla on kuulemma naiden saarten hienoin, mutta mita oikeasti muuta rannalla pitaisi olla kuin hiekkaa ja vetta... Paikka on aivan taysin ylihinnoiteltu ja niin jenkki kuin vain voi olla. Yhden jenkkipariskunnan kanssa juteltiin enemman ja kerrottiin etta oltiin oltu meksikossa. Vastaus oli etta nice beaches. MITA HEL..

Ollaan ns. paratiisissa, joka on kylla meidan mielesta enemmankin helvetti. Majoitus on kylla kiva, mutta ihan ylihintainen mihinkaan verrattuna. tasta lahtien sukelletaan aasiassa ja silla siisti. ei taalla voi oikeasti olla. Divemasterit ja kouluttajat on hyvoa, mutta nahtavaa veden alla on ollut aika nihkeasti. ehka meidat on hemmoteltu pilalle parissa aikaisemmassa kohteessa.

kayty naapurikaupassa tanaan pari kertaa eika ostettu kuin joiain juomaa yms ja raha mennyt ehka 50usd. ei mitaan jarkea. raflassa syotiin eilen todella pieni snack ja maksoi 20usd. ihan perseesta siis.

Aloitettiin tanaan advanced open water diver kurssi ja tehtiin eka siihen kuuluva sukellus, jolla harjoiteltiin kelluvuustekniikkaa. Iltapaivalla tehtiin tavallinen fun dive. Huomenna jatketaan kurssia kahdella sukelluksella: kalojen tunnistus ja virtasukellus.

Joka tapauksessa on kiva chillailla valilla, oli aika rankka reissu tanne, mutta siita ehka viela lisaa myohemmin. Saadaan kayttaa nettia 10 minsaa paivassa...

Tot: 0.404s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 27; dbt: 0.0394s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb