Bocas del toro 3


Advertisement
Published: April 29th 2012
Edit Blog Post

Det nærmer seg hjemreise. og allerede i morgen tidlig setter vi oss på flyet fra Bocas til Panama City. Her får vi hele dagen før flyet går hjemover kl 19 i morgen kveld. Vi har hatt en topp ferie, og vi har som alltid kost oss i massevis. Vi koser oss i hverandres selskap, å ingenting er vel bedre enn det 😊

Etter to dager med øsende pøsende regn har vi de siste dagene hatt herlig vær. Dagen i går lå vi kun ved bassenget og slappet av, leste bok og nøt livet.

I dag startet vi dagen kl 08, Aleksander leide seg en båt og dro for å snorkle ved noen av revene i nærheten. Jeg lå ved bassenget og koste meg der. Når Aleksander kom tilbake dro vi sammen ut til Red Frog beach. Denne ligger 15 min unna med båt. Det går watertaxi hele tiden så det er ingen problem å komme seg til øyene. Det eneste som kan vær litt irriterende er at det alltid kommer lokale som skal hjem som også skal sitte på. Dermed må de fraktes dit de skal først, å den lille båtturen på 15 min blir fort 40 min. Vi kom oss iallefall fram, og hadde noen herlige timer her før vi fant turen tilbake til hotellet.

Jeg og Aleksander har vært forlovet i 6 mnd i dag og planen var derfor å gå ut å spise en enda bedre middag enn det vi har gjort de siste ukene, men med to stykk matleie og ikke minst vin/øl lei, ble det biff og cola til middag i dag. Slett ikke værst det heller 😊

Nok får være nok for denne gang, men man skal vel ikke se vekk i fra at bloggen blir oppdatert igjen om et halvårs tid. Hvor ferden går da... Det er det ingen som vet, enda 😊


Additional photos below
Photos: 9, Displayed: 9


Advertisement



Tot: 0.082s; Tpl: 0.015s; cc: 14; qc: 32; dbt: 0.046s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb