Hotellin vaihto

Published: February 4th 2017

Kävin aamukävelyllä rannalla. Aamupalan jälkeen Ernarosa tuli sattumalta katsomaan hotellia. Käveltiin yhdessä postiin, ja ostin minäkin postimerkkejä. Vein pyykkejä pesulaan.
Edessä oli hotellin vaihto. Isäntä oli kysynyt eilen haluaisinko vaihtaa hänen toiseen hotelliinsa, kun oli tulossa ryhmä costaricalaisia, jotka olisivat äänekkäitä. Totesin että eivät he minua haittaa. Tunnin päästä hän teki tarjouksen että saisin kolmannen yön ilmaiseksi jos vaihtaisin hotellia. Otin tarjouksen vastaan.
Hotellissa valmistauduttiin ryhmän tuloon, lisää vuoteita huoneisiin. Yksi työntekijöistä käveli kanssani neljän korttelin matkan. Uusi hotelli oli vaatimattomampi ja huone oli toisessa kerroksessa.
Kokis. Vaihdoin 10 taalaa. Kävelin supermarkettiin. Poikkesin matkalla katsomassa vanhaa rautatieasemaa. Rautateiden kohtalo oli karu. Ne myytiin 1990-luvulla italialaiselle yhtiölle, joka vain kääri kiskot ja myi metallin. Ostin ruokaa aamuksi ja palasin taksilla hotelliin.
Olut. Pyykkien haku. 2,5 kg maksoi 4€. Kiertelin jonkin aikaa etsimässä ruokapaikkaa. Otin verevän pihvin kävelykadulla.
Vielä erikseen jälkiruoka. Ajoissa nukkumaan klo 21.

Tot: 0.034s; Tpl: 0.018s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.0073s; 1; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 1; ; mem: 1.2mb