Ensimmaiset tunnelmat

Published: May 5th 2008

Hei!
Kirjoittelen siis tanne aina kun kayn netissa, tassa ensikokemukset Hondurasista!

Saavuin eilen New Yorkista San Pedro Sulaan ja otin sielta bussin La Ceibaan. Bussi oli todellinen luksusbussi, ilmastoitu ja erittain mukava. Matkasin amerikkalaisen lahetystyontekijaryhman kanssa. Newarkin lentokentalla olin tavannut erittain ystavallisen Nina-rouvan, joka oli myos matkalla La Ceibaan ja han tarjosi kyytiakin, mutta eksyimme toisistamme San Pedro Sulassa. Kuitenkin mukava tavata niin ystavallinen ihminen heti alkuun!

Perhe kenen luona asun on myos tosi ystavallinen, perheenpaa on isoaiti ja sitten on lapsia ja lapsenlapsia. Hyvin naisvoittoinen perhe. Mulla on oma huone, jossa on erillinen sisaankaynti ja oma vessa. Suihku on ampari ja kannu kylmaa vetta, mutta niin odotinkin ja taalla on niin kuuma ettei kylmaa vetta juuri tarvi.

Tanaan oltiin naapureitten luona syomassa, siella oli paljon vakea. Naapurit omistavat hondurasilaisen lentoyhtion ja heilla oli upouusi iso talo. Oli oikein kiva lounas vaikka haluan oppia nopeasti espanjaa, etta voin paremmin keskustella ihmisten kanssa.

Huomenna alkaa kielikoulu ja vapaaehtoistyo, odotan innolla!

Paljon terveisia kaikille Suomeen,

Laura

Tot: 0.09s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 49; dbt: 0.0403s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb