Utila

Published: May 3rd 2008

Saa var det tid for Honduras.. Kine bestemte seg for aa bli med oss videre, siden ho ikke hadde noen spesielle planer. Og torsdagt 17.april dro vi fra San Pedro. Vi haapte at vi skulle komme oss fort til Utila (oeya i Honduras som vi hadde satt oss som maal). Slik ble det dessverre ikke. Selv om Belize er et knoettlite land, og det ikke var langt fra den honduriske grensen til Utila, saa endte vi ... Read Full Entry

Photos are below

Dr. JohnDr. John
Dr. John

Vilde og Kine med den beroemte doktoren.. Ikke akkurat stereotypen paa en lege...
Linda og Lucy..Linda og Lucy..
Linda og Lucy..

Lucy var en av de tre engelske jentene vi tok dykkerlappen sammen med.
MUAHAHAHAHA!!!MUAHAHAHAHA!!!
MUAHAHAHAHA!!!

Etter vaar herlige kveld, som begynte daarlig, men endte bra, var dette synet som moette oss dagen etter.. Kine i storform!! ;)
Johan - Vildes dykkerinstruktoer..Johan - Vildes dykkerinstruktoer..
Johan - Vildes dykkerinstruktoer..

Ny kveld - nye muligheter..
Kine er ram paa lesinga...Kine er ram paa lesinga...
Kine er ram paa lesinga...

Mellom dykka maa det selvfoelgelig leses litt!
Paa bussen..Paa bussen..
Paa bussen..

Ting er ikke saa noeye i Honduras... Kine tar seg en litta roek da vettu.. ;)
Paa veien fra Honduras og over til Guatemala ble vi stoppet av politet opptil flere ganger..Paa veien fra Honduras og over til Guatemala ble vi stoppet av politet opptil flere ganger..

Og en av gangene var de ikke bare foernoeyde med aa se passene vaare, de maatte til og med sjekke hva vi hadde i sekkene vaare.

3rd May 2008

Diving girls...Superjentene
Hei hvordan går det an å oppleve så mye, det ser ut til at dere ikke er redd for noen ting. Men kanskje er det lurt å være på politiets side noen ganger. Disse dykkerbildene ser jo fantastisk flotte ut. Å dykke blant haier er vel ikke forunt alle å oppleve, men ikke la det bli en vane slik at dere blir for dristige......Dere har det helt som plommen i egget og fortsett med det smittende humøret. Vi blir jo i kjempehumør av å lese bloggene deres. Håper dere får det like fint på Hawai som dere har hatt ellers på turen. Stian er på russetreff i Lillehammer, han ba oss hilse. Kos dere masse, klem fra mamma og pappan til Linda.
4th May 2008

Mamma og Pappa
Hei!! ja vi hadde det supert paa Utila.. Aa dykke er noe av det artigste vi har gjort paa lenge.. Var litt smaaskeptiske i begynnelsen, men det varte ikke saa lenge:) Naa koser vi oss paa Hawaii, har havna paa et kjempebra hostel og i dag har bare ligget paa waikiki beach og solt oss, herlig =) Planen her er aa kanksje proeve oss paa surfing.. ?!! Hils tilbake til russ'n i familien.. stoor klem fra Linda
5th May 2008

Livsnytere:-)
Det ser berre herleg ut! Fekk smak på snorkling i fjor og skulle gjerne ha prøvd dykking også! Flott du fekk gjennomført det Vilde og at du fekk bukt med øyrebetennelsen. Her går dagane med til jobb og helgene til konfirmasjon i Bergen, på Harøya og i Rygge. Så det skal vere godt når neste helg, med 17.mai er over....Kos dykk masse jenter - vi kosar oss med å følgje med dykk begge to. Stor og god klem frå mamman og Bjørnulf til Vilde.
5th May 2008

hei.. takk for kort :) kjempe koselig....er ut som dere har det knallbra.. hvor på hawaii er dere ?
8th May 2008

Mamma og Bjoernulf!!
Ja, dere faar kaste dere paa med litt dykking vettu!! Det var saa utrolig moro!! Haaper vi faar dykka litt mer paa tur.. Naa er det siste kvelden her paa Hawaii, blir en avskjedsfest paa hostellet! Haaper konfirmasjonene og 17.mai blir bra. Vi har verva med oss en svenske som skal vaere med oss paa 17.mai feiring paa Raratonga!! :) Stor kos fra Vilde!

Tot: 0.102s; Tpl: 0.012s; cc: 8; qc: 61; dbt: 0.0625s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb