Antigua


Advertisement
Published: May 16th 2006
Edit Blog Post

Ja efter turen til Coban var der ikke meget energi tilbage!!! saa de naeste dage stod saadan set bare paa afslapning, shopping og druk...😊 Og ja saa begyndte jeg jo ogsaa at tage spansklektioner hos Leas laerers soester (fik I den? 😊 Sylvia! Hun er bare helt kanon!!! Det er nok noget af det, jeg har vaeret allermest glad for at jeg fik gjort! Troede ikke det skulle vaere muligt at laere Jeanette noget spansk og tror da heller ikke at jeg nogensinde rigtig kommer til det, men forstaaelsen er bare blevet meget bedre. Og ja saa har det bare vaeret nogle helt vildt hyglige timer (privat) paa en hygli cafe med dejlig gaardhave...vi snakker om alt mellem himmel og jord, og udover spansk har jeg ogsaa bare faa laert en hel del om Guatemala og om Sylvias liv og familie...virkelig en RIGTIG positiv oplevelse! 😊

Men ja var igaar noedt til at holde en lille pause fra alkohollen - kroppen er ved at have faaet nok efter 3 maaneder😉 men det er nu halvsvaert naar man er de her omgivelser hvor der ligesom ikke rigtig er saa meget andet at give sig til...(daarlig undskyldning) men ja hvis det gaar
Tilbage i AntiguaTilbage i AntiguaTilbage i Antigua

Danske toeser!!!
helt galt maa jeg jo bare direkte fra lufthavnene i Kbh. og til AA-moede!!! he he... ej skal jo snart videre saa haaber det hjaelpe med lidt luftforandring..😊

Naa ja saa har jeg da forresten ogsaa faaet investeret i specialsyede cowboystoevler... fik 3 par for 1300 Q (omkring 1000 kroner) - ik daarligt!!!😊


Additional photos below
Photos: 17, Displayed: 17


Advertisement

Tilbage i AntiguaTilbage i Antigua
Tilbage i Antigua

saa blev det Nynne og jeg...:)
Tilbage i AntiguaTilbage i Antigua
Tilbage i Antigua

Anne (ogsaa dansk) og jeg...
Tilbage i AntiguaTilbage i Antigua
Tilbage i Antigua

Sarah og jeg...
Tilbage i AntiguaTilbage i Antigua
Tilbage i Antigua

saa skulle der saettes haar, men hva soeren er det i baggrunden???
Tilbage i AntiguaTilbage i Antigua
Tilbage i Antigua

Sarah, Nynne og Annie...
Tilbage i AntiguaTilbage i Antigua
Tilbage i Antigua

Emma (sverige), mig og Lea...
Tilbage i AntiguaTilbage i Antigua
Tilbage i Antigua

Matt (den ene af ejerne af Black Cat)
Tilbage i AntiguaTilbage i Antigua
Tilbage i Antigua

Con (den anden ejer af Black Cat)
Tilbage i AntiguaTilbage i Antigua
Tilbage i Antigua

Tough guys....or not!
Tilbage i AntiguaTilbage i Antigua
Tilbage i Antigua

mig og min dejlige spansklaerer Sylvia
Tilbage i AntiguaTilbage i Antigua
Tilbage i Antigua

Det lille lilla bord er her hvor jeg har haft alle mine spansktimer - super hyggeligt sted! :)
Tilbage i AntiguaTilbage i Antigua
Tilbage i Antigua

laekre omgivelser at studere i!


Tot: 0.155s; Tpl: 0.011s; cc: 18; qc: 82; dbt: 0.0867s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb