Reisdag naar Havana

Central America Caribbean » Cuba
March 10th 2014
Published: July 30th 2017

Geo: 23.1168, -82.3886

Na al het feestgedruis werden we zondagavond door Piet en Annelies naar het NH hotel in Diegem gevoerd. Ik vind het geweldig op vakantie vertrekken nog in de roes van het verjaardagsfeest.

Maandagochtend vroeg zijn we vanuit Zaventem vertrokken naar Havana, via Amsterdam. Dankzij het unieke aanbod van KLM in september hadden we een gratis business upgrade gekregen. Dat is wel veel minder vermoeiend en luxueuzer.
Het begint al in de luchthaven, een drankje en een snackje in de lounge, priority checkin, sneller door de douane en prio boarding.
Het eten in business was deze keer een menu ontworpen door Sergio Herman en was echt lekker. Met een paar leuke filmkes tussendoor ("The Heat" en "Twelve years a Slave"😉 ging de tijd snel voorbij.
En zus, we zijn in de vlucht Brussel-Amsterdam over Battenoord gevlogen, ik zag dat het tuinhuis nog niet op straat stond 😉

Hier zijn we nu dan in Cuba. Uit onze rit van de luchthaven naar het hotel was de sfeer al duidelijk. Al die oldtimers waar ze hier mee rijden, dat had ik nog nergens eerder gezien. Ik ben er zeker van dat van de tien auto's hier er negen bij ons niet door de controle zouden raken.
We logeren in het Iberostar Parque central. Een mooi hotel en centraal gelegen vlak naast de oude stad. We zijn nog even gaan zwemmen in het zwembad op het dak en zo zit onze eerste dag erop.

Tot: 0.09s; Tpl: 0.012s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.0456s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb