Blogs from La Habana, Oeste, Cuba, Central America Caribbean - page 8

Central America Caribbean » Cuba » Oeste » La Habana March 18th 2015

When our daughter and her family came back from Cuba with glowing reports of life in an all-inclusive resort, Dianne decided we should go too. It took a bit of scheduling but we finally managed it during our recent Spring Break. I was a bit apprehensive about spending a week on a beach but, in her wisdom, Dianne decided we should split the week between Old Havana (Habana Vieja) and the all-inclusive at Veradero. We booked our flights and hotels through Transat. Old Havana Our travel agent mentioned a hotel outside of Old Havana, with a shuttle bus service into the centre. Dianne asked if there wasn't something right in the centre of the old city as we love to walk and explore older parts and, of course, there was! The Parque Central Hotel was right ... read more
Near by street
Church
Police station

Central America Caribbean » Cuba » Oeste » La Habana March 3rd 2015

Folgender Artikel ist eigentlich an der Reihe Rio, Manaus, Amazonastour, aber die Geschehnisse in Kuba am Flughafen benötigen einen aktuellen und eigenen Eintrag! 3. März, Varadero - Havanna - Cancun Der Sohn eines Nachbars fuhr uns um 8 Uhr an den Flughafen von Havanna. Da wir nach 2 h Fahrt zu früh dort waren, mussten wir 1 h warten, bis wir für den Checkin anstehen durften. In der Schlange haben wir einen mexikanischen Reiseleiter kennen gelernt, der uns gleich von allen Sehenswürdigkeiten auf Yukatan berichtet hat. Natürlich gab er uns seine Kontaktinfos, damit wir ihn jederzeit um Rat fragen können. Nach einer weiteren Stunde waren wir endlich an der Reihe und nach vielen herum tippen auf der Tastatur meinte der Checkin-Typ, dass es ein Problem mit Helenas Ticket gäbe. Ihr Flug ist zurück in die Do ... read more

Geo: 23.1168, -82.3886 GÜN 34 GÜNLERDEN SALI: Güzel ve bol alkollü bir uykudan sonra, saatini azıcık şaştığımız kahvaltıya katıldım.. Betsy pire gibi, her tarafa yetişiyor ..Fincanı masaya bırakamıyoruz.. Salih le oturup bir hesap yaptık .. Ne kadar para bozduracağımıza karar verdikten sonra sokağa çıktık … Bahşişler dahil ne kadar para gerekiyorsa o kadar bozdurduk .. Kağıt üzerinde ,giderken, üzerimizde Cuba parası olsun istemiyoruz.. Öğlen yemeğinde dünden kalan balık çorbasını keyifle içtik.. Gitme saati yaklaşınca ,Ulysses ten rica ettik bizim Colorado'yu arasın diye .. Colorado gelmiş ama bir türlü sokağımızı bulamıyormuş. Telefonla koordinatlarımız verildi ve 15:45 te adamımız Colorado tekrar karşımızda .. Artık o da bizim aileden… Ulysses ,B... read more
Bu kim ?
Alan içi

Central America Caribbean » Cuba » Oeste » La Habana March 2nd 2015

Geo: 23.1168, -82.3886 GÜN 33 GÜNLERDEN PAZARTESİ Harika bir uykudan sonra ,harika bir kahvaltı çektik.. Artık ufak ufak, toparlanma zamanı geldi. Çantamı hazırladım ... Zaten hepimizde uçak içi çantalar var .. Bu nedenle çok sınırlı eşyamız var .. Öğleden sonra, son rötuşlar için sokağa çıktık… Ayşe'ye bilezik, Salih'e SMS baskıları sonucu, yine Puro aldık.. Bu kez, hemen Capitol'ün arkasında yer alan ünlü Partagas Purolarının resmi fabrika ve satış mağazasına gittik. Partagás, 1845'de Havana'da kurulan en eski puro markalarından biridir. Partagás ismi, bugün rekabet halinde olan, Küba'da devlet tarafından yönetilen Habanos SA ve Dominik Cumhuriyeti'nde üretilen Swedish Match'e bağlı olan General Cigar Company tarafından kullanılmaktadır. ... read more
Profesör Rosita ile birlikte...
Partagas
Hediyelerimiz

Central America Caribbean » Cuba » Oeste » La Habana March 1st 2015

Geo: 23.1168, -82.3886 GÜN 32 GÜNLERDEN PAZAR: Evin kadını Betsy, yumurtalarda artık harikalar yaratıyor.. Kahvaltıdan sonra, Seval ve Salih'le programda olup ta, şimdiye dek gerçekleştiremediğimiz bir takım yerleri, ziyarete karar verdik.. Aman hiçbir şey eksik kalmasın....Havana kalkıyor yolcu kalmasın... Salih'in ağzından kurtulamazsın.. Programın ilk sırasında, Otel Ambos Mundos 'un terasının ziyareti var. .. Bilindiği gibi burası Hemingway in en baba mekanı .. Kendisi 5 katta bir odada kalıyormuş ve balkonunda kaleye karşı pizlenirmiş.. Otele daldık. Şakacı bir asansörcü, bildiği tüm Türkçe sözleri bize saydı …Galatasaray dahil.. Teras kalabalık… Turistler koltuklara yayılmış, güneş altında transa geçmişler.. ... read more
hocam imzalamış
Cafe O reilly
La Bodegueta

Central America Caribbean » Cuba » Oeste » La Habana February 28th 2015

Geo: 23.1168, -82.3886 GÜN 31 GÜNLERDEN CUMARTESİ: Kahvaltımızı yaptık ama Salih in durumu pek parlak değil . Hala bir şeyler yiyemiyor.. Mal sahibi Ulysses, dünya şirini kızı Adria ile geldi .. Artık kızı şımarttıkça şımarttık...tepemize çıkardık Müzikler dinledik . Ayşe, dün gece, nöbetçi eczane olarak görev yaptığından ötürü,gün ortasında biraz yatıp uyudu.. Akşam üzeri Ulysses ,eşi Jovanna ile avdet etti. Biraz Arjantin takviyesi yaptık .. Arjantin, votka katkılı biradır..Bucaneros ile harika oluyor .. Bir kısmımız Ulysses in arabasıyla, bir kısmımız da kiraladığımız taxi ile ,karşı sahilde gördüğümüz Fortaleza de San Carlos de la Cabana diye adlandırılan Kaleye gittik. Efendim, dandik bir turistik etkinlik için, dünyanın ... read more
ailecek
Hocamla
sosyalleşiyor

Central America Caribbean » Cuba » Oeste » La Habana February 27th 2015

Geo: 23.1168, -82.3886 GÜN 30 GÜNLERDEN CUMA: Şaka maka derken Cuba'ya geleli 30 gün olmuş. Doğrusu zaman biraz hızlı geçmiş buralarda ... Kahvaltı yine güzel ve kaliteli .. Evde azıcık oyalanıp, Türkiye'den gelen alışveriş listeleri ile bunalan Salih'e çözüm getirmek üzere tekrar purocuya uğradık. İyi ki tütünle vedalaşmışım ..aksi halde perişandım .. Tekrar para bozdurduk .. Turist sayısında hissedilir bir artış var ama biz şehrin kıdemlisi olarak, az kuyruklu yerleri biliyoruz ve bu konuda ağzımızı sıkı tutuyoruz. Limana devasa bir Cruise gemisi yanaştı. Damperli kamyon gibi 3000-4000 Amerika'lıyı sokaklara döküverdi Cuba^ya hucüm başladı gibi... Biraz daha alışveriş yapıp eve döndük . Dün akşam ki yemekler, bizde derin tahribat yarattı . Evin hali pek... read more
Los Americanos...
Vatan hasreti

Central America Caribbean » Cuba » Oeste » La Habana February 25th 2015

Geo: 23.1168, -82.3886 GÜN 28 GÜNLERDEN ÇARŞAMBA: Bugün artık Mercedes, Mario ve Maria ya veda günü. Allahı var bizi çok hoş tuttular. Misafirperverlikleri kayda değerdi. Hepsine buradan teşekkür ediyoruz .. Cuba aile yaşamı, hakkındaki görüşlerimizi bir üst çıtaya taşıdılar.. Mario ,eksiklerimizi temine çalıştı.. Maria,evin araç gerecini tamamladı.. Mercedes, her sabah gelip halimizi hatırımızı sordu..kısaca memnun ayrılıyoruz.. Fotolar çekildi .. Müslüman işi, bir veda oldu.. sarılmalar ,öpüşmeler,sırt pat patlamalar falan... 10:30 da Colorado geldi. Eşyamızı yükledik ...kibarlık olsun diye son bir kez Nancy'ye uğrayıp vedalaştık .. Gözleri yaşardı…bizi bağrına bastı veeee ver elini Havana.. Colorado'y... read more
Hello Ulysses
Purocu
Daquiri

Central America Caribbean » Cuba » Oeste » La Habana February 7th 2015

Geo: 23.1168, -82.3886 GÜN 10 GÜNLERDEN CUMARTESİ: Kahvaltımızı fix saatte tamamladık. Sonra Salihleri üst kattan alt kata taşıdılar zira oturdukları oda İtalyan bir guruba satılmış. Yarın sabah Trinidad'a gitmek istiyoruz Şöförümüz Vidal 'i arayarak randevumuzu teyid ettik. Sorun yok gibi duruyor. Hep birlikte eski meydana gidip doğru dürüst bir sanatçı galerisinden, doğru dürüst tablolar aldık. Cuba bütün eski komünist örneklerinde olduğu gibi tablodan yıkılıyor.. Kendilerine has bir stil geliştirmişler ama satın almağa kalktığınızda üfürük sayılar duyuyorsunuz yarısını teklif edip olur görünce sizi bir düşünce alıyor. Sahile Gidip denize karşı Bucaneros içip ,patates kızartması yiyelim dedik. Patates diye bir... read more
Tayyip görmesin
%100 Cuba
çok var

Central America Caribbean » Cuba » Oeste » La Habana February 6th 2015

Geo: 23.1168, -82.3886 GUN 09 GÜNLERDEN CUMA: Sabah 08.00 de kahvaltıya oturduk ama bugün 2 fire var . Seval'in durumu kötü… Ayşe sokağa çıkmak istemiyor. Salih'le eski meydana gittik Meydanı çevreleyen tüm evleri dikkatlice ziyaret ettik . Burası nedense restorasyon için seçilmiş ilk meydan... Anlıyorsunuz ki restorasyon hemen sonrasında Paul&Shark 'ta gelmiş .. Daha başlarına neler gelecek bilemiyorlar gariplerim .. Örneğin burada "resmi" sanat atölyeleri var .. Sertifikalı tablolar satıyorlar .. Buranın 2 yıl sonra Mc Donalds olacağını ve köfte ekmek satacağını söylemiyorum onlara .. Budapeste'de ,Romanya'da, Moskova'da, Prag'da güzelim kitapçıların, Prada,Dolce Gabana ,Gucci ve Louis Vuitton olacaklarını söylemediğim gibi ... ... read more
tepede karanlık oda var
biraz osmanlı
Dominica

Tot: 0.208s; Tpl: 0.007s; cc: 8; qc: 73; dbt: 0.0812s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb