GELIYORLAR !!!


Advertisement
Cuba's flag
Central America Caribbean » Cuba » Oeste » La Habana
February 27th 2015
Published: October 7th 2016
Edit Blog Post

Geo: 23.1168, -82.3886

GÜN 30 GÜNLERDEN CUMA:
Şaka maka derken Cuba'ya geleli 30 gün olmuş.

Doğrusu zaman biraz hızlı geçmiş buralarda ...
Kahvaltı yine güzel ve kaliteli ..
Evde azıcık oyalanıp, Türkiye'den gelen alışveriş listeleri ile bunalan Salih'e çözüm getirmek üzere tekrar purocuya uğradık.
İyi ki tütünle vedalaşmışım ..aksi halde perişandım ..
Tekrar para bozdurduk ..
Turist sayısında hissedilir bir artış var ama biz şehrin kıdemlisi olarak, az kuyruklu yerleri biliyoruz ve bu konuda ağzımızı sıkı tutuyoruz.
Limana devasa bir Cruise gemisi yanaştı.
Damperli kamyon gibi 3000-4000 Amerika'lıyı sokaklara döküverdi
Cuba^ya hucüm başladı gibi...
Biraz daha alışveriş yapıp eve döndük .
Dün akşam ki yemekler, bizde derin tahribat yarattı .
Evin hali pek parlak değil..
Öğlene doğru pizza yemeğe karar verdik ..Yerimize oturup ağaç olduk.
Azıcık turist arttı ya çalışanların umurunda bile değiliz. ..yalvar yakar ve dikkat çekme numaralarından sonra pizzalarımıza kavuştuk..
Bu arada bilgi babında söylüyorum .
ABD'nin adaya teşrifinin eli kulağında ama Coca Cola hazretleri önceden yer kapmak adına geldi bile ..
Salih giderek sululaşıyor ..
Durumu vahim..
Hiç bir şey yiyemiyor..
Ulysses yardımcı olmak babında bir şeyler taşıdı
Yoğurt bile bulmuş..
Herkes bir taraflara çekilince,
Ben mutfakta mevzilendim .
Robert De Niro nun 4-5 filmini kapsayan bir DVD buldum ..
"Once upon a time in America" yı seyrediyorum .
Hırsızlığı ..sahtekarlığı..alçaklığı bu denli şairane anlatan az film vardır, her halde..
Akşam üzeri baktım ki ortam tatsız ..
Ayşe, bize bir makarna döktürdü..
Millet kenarından azıcık yiyip yattı..
Aramızdan herhangi birisi rahatsızlanınca ekibin morali derhal iniyor…
Ben De Niro ya devam ederek ...Dalgıçlarla ilgili manasız bir filmini seyredip yatıverdim…

Günün Görsellerine geldi sıra :
1-Günün fotolarından yapılan bir clip





2-Havana'da bir taxi macerası videosu :






Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement



Tot: 0.086s; Tpl: 0.013s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.0467s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb