SAHTEKAR YAZARKASA...


Advertisement
Cuba's flag
Central America Caribbean » Cuba » Matanzas
February 15th 2015
Published: October 7th 2016
Edit Blog Post

Geo: 23.1729, -82.1324

GÜN 18 GÜNLERDEN PAZAR:

Uyku konumum düzeliyor galiba …
Eskiden, gece bana musallat olan alçak horoz, yok oldu veya ben artık duymuyorum…
Ayşecik'in durumu vahim.
Uyuyamıyor ve her gece TV karşısında sabahlıyor..
Cuba TV si, kedi olalı bir fare tuttu ve çok eski olmasına rağmen güzel filimler gösteriyor.
Bu sabah, Audrey Hepburn 'ün Sabrina 'sını verdiler .
Daha sonra, tabi Walt Disney saçmalıkları …
Öğlen yemeğinde "Made in Turkey" domates çorbası ..
Bayıldık …hasret kalmışız..
Daha önce tembihlemiştim ...Mario geldi ve karides almak üzere yola çıktık..
Guanabo'da manasız sokaklara daldık ..orası burası derken bir eve girdik .
Selamlaştılar ..Adamla konuştu ve adam içeriden gazete kağıdına sarılmış bir paket donmuş karides getirdi .
20 CUC u bayıldık.
Sanırsın ki marijuana alıyoruz ..
Dışarıda etrafı kollayarak evimize döndük..
Allahtan buraları henüz,mobese aşamasına gelmemiş
İster misin elimizde karideslerle polise yakalanalım ?
Ne diyeceğimiz belli...
Biz kullanıcısıyız ..satıcı değiliz
Öğleden sonra, artık rutin hale gelmiş olan alışveriş turu …
Sahtekarlık ,artık resmi makinelerde devam ediyor..
Markete gittik
Hesaba kafamın basmadığını adama iki kez söyledim ..
Bir daha hesapladı.... aynı rakam çıktı…19:70 …
Eve geldim pirelendim ya ,hesaba bir kez daha bakayım dedim .
Tek tek topladığında ,toplamın 15:70 olduğu bir alışveriş, nasıl oluyor da fişte 19:70 olarak tecelli ediyor …
Bilinmezler diyarındayım ..
Toplamada zayıf kalmış bir yazarkasa fişi ile karşı karşıyayım.
Mutabık olmadığım husus, hep üste doğru yuvarlaması
Macera dolu Cuba …
Tek güzelliği ,seni devamlı uyanık tutmağa yarıyor ..
Markete döndüm …
Kapanmış..... yarın hesabını soracağım ..
Akşam keyfini yaptık ..
Her zaman ki gibi…
Yemeğimizi altta yedik biraz gevezelik sonra tumba yatak …

Günün görseli :

Günü toparlayan clipimiz:






Additional photos below
Photos: 6, Displayed: 6


Advertisement



Tot: 0.063s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 28; dbt: 0.0239s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb