Reis naar Costa Rica om ons 25 jarig huwelijk te vieren. Deel 2

Central America Caribbean » Costa Rica
September 11th 2014
Published: September 14th 2014

Donderdag 11 september 5e vakantiedag De tropische bui die gisteravond zo om 21.00 uur begon stopt pas rond 4.00 uur vanmorgen. Wij worden gewekt zoals we al verwacht hadden met het keiharde geluid van de brulapen. Maar oké, het is bijna 5.00 uur, mooie tijd om op te staan en buiten te gaan kijken. Het is nog erg bewolkt, weinig mooi licht vandaag. We zitten een poosje te kijken en te luister... Read Full Entry

Photos are below

Wurg FicusWurg Ficus
Wurg Ficus

De boom die hier stond is door een wurg ficus dood gegaan, nu is alleen de ficus nog over en sta ik daar waar de oorspronkelijke boom was! Bizar!

14th September 2014
Strand bij Congo Bongo

Dat ananastoetje hadden wij ook. Echt heeeerlijk. Leuk dat de kaaiman nog iedere avond aanschuift aan de vlonder. Die vogels boven de kaaiman, zijn dat die 'ronde' vogels? Die zaten er bij ons ook steeds. En Frogs heaven, ja, wat moet ik daarover nog zeggen? Erg leuk om daar rond te wandelen, van alles te proeven, ruiken en zien.
15th September 2014
Strand bij Congo Bongo

Ja. Die toetjes zijn super daar. En die vogels komen 's avonds slapen op de boomtakken boven de lagune.
15th September 2014
Strand bij Congo Bongo

Frogs Heaven is super om te zijn. José herinnerde zich jullie nog!

Tot: 0.318s; Tpl: 0.012s; cc: 7; qc: 57; dbt: 0.0766s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb