Reis naar Costa Rica om ons 25 jarig huwelijk te vieren. Deel 1

Central America Caribbean » Costa Rica
September 2nd 2014
Published: September 11th 2014

25 jaar getrouwd: Mooie reden om een mooie reis te maken! Vorig jaar ontdekten we al een prachtig plekje in Costa Rica en dit voorjaar besloten we dat dit een prima plekje is om 25 jarig huwelijk te vieren dus maar weer contact gezocht met Edventure om een leuke reis samen te stellen. We vertrekken zondag 7 september en verwachten 26 september weer thuis aan te komen! Dit jaar ga ik in ... Read Full Entry

Photos are below

Weer een beetje terug in Costa Rica
Hoi Marja en Bert, het duurde even voordat ik jullie weblog had gevonden, maar had zo meteen heel wat te lezen! De brulapen, vlinders, planten, temperatuur, tropische regenbui, vroeg opstaan, gallo pinto: allemaal zó herkenbaar. Leuk om weer even terug te zijn. Vandaag naar Haciënda la Isla!
Palm house met rechtsboven een brulaap

Vervolg
Ik was nog niet klaar, maar liep helemaal vast. Wat zullen jullie lekker eten vanavond! Kijk je nog even of de kaaiman (of is het een krokodil) aan de vlonder komt liggen en of die grote 'ronde' vogels vanaf de tak komen toekijken? Heel veel plezier nog!
Palm house met rechtsboven een brulaap

Ik had hetzelfde gevoel met het lezen van jouw blogspot. Inderdaad vanmiddag naar Haciënda la Isla
Zo begon het 25 jaar geleden op 15 september 1989

25 jaar!
Van harte gefeliciteerd met jullie 25-jarig huwelijk. Dat moeten wij nog maar zien te halen? We wensen jullie nog een mooie dag. Dat zal wel lukken in zo'n mooi tropisch land.
Zo begon het 25 jaar geleden op 15 september 1989

Dank je wel. Wij zijn de dag net begonnen met kijken naar kolibries, tanagers, toekans, papegaaitjes en ara's vlak voor ons neus. We gaan er een mooie dag van maken!

gefeliciteerd!!
Hallo Marja en Bert Gefeliciteerd met jullie 25 jarig huwelijk. Leuk om jullie blog te lezen. Ziet er mooi uit hoor! Geniet er maar lekker van. Groetjes en liefs Cris en Marjan

Bedankt, Cris en Marjan

Tot: 0.056s; Tpl: 0.012s; cc: 6; qc: 24; dbt: 0.0298s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb