Page 3 of vgyula Travel Blog Posts

Europe » Greece » Crete » Chania March 2nd 2011

Europe » Greece » Crete » Paleohora March 2nd 2011

Paleohorában jártunk. Egyedüli turistákként szemléltük a várost. Kényelmes, üdítő séta, finom ebéd friss zöldségből, és Mithos sör. Nem hiányzott semmi az asztalról sem.... read more
Paleochora

Röpül
Tatabánya

Europe » Czech Republic July 3rd 2010

Mielőtt Csehországba érkeztünk volna, utazásunk elején Csallóközben néztünk szét. Pozsony ékességein, a koronázási városon, és számos úti nehézségen átverekedve, érkeztünk meg e közeli és kedélyes, majdnem szomszédos országba. 2010. július 3. szombat Kedvenc Opel Astra 1.6 gépkocsinkkal. Anyut meglátogattuk, s 7-kor indulás. Irány: Felvidék. Komáromnál léptük át a határt. Csallóközben, Dunaszerdahelyen Kis séta a központban. Reggeli. Tejtermékek. Kívülről megtekintettük a Szent György templomot. Árpád korabeli alapítású. A főutcán az evangélikus templomot is láttuk. Az Idegenforgalmi irodában kedves, útbaigazító hölgy kérdezte: - Miért nem szállnak meg nálunk? Mondjuk: - Prágába igyekszünk, ma még szeretnénk Pozsonyba érni. Erre ő javasolta az Új Városrészben nézzünk hotelt, azok megbíz... read more
Dunaszerdahely
Nagyszarva
A Nemzeti Színház

Tot: 0.106s; Tpl: 0.004s; cc: 8; qc: 66; dbt: 0.0635s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb