Page 3 of therewego Travel Blog Posts

North America » United States » New York » New York » Manhattan July 27th 2014

Hi there, jahaa we lopen al meteen drie dagen achter, ik weet het. Zo groot als deze stad is maar dan toch zo moeilijk doen over internet pfff. Nu zitten we even in het hotel omdat mijn schuldgevoel over deze blog te groot wordt... Alles gaat hier goed. Gisteravond zijn we , in het donker, op het Empire State Building geweest, prachtig al die lichtjes. Daarvoor nog de skyride gedaan, ook in het Empire state, een soort vier-d film waarbij je over de stad vliegt. Sanne en Kaien willen vooral heel graag shoppen dus dat hebben we vandaag op het programma staan. We zijn begonnen in Nike World, een prachtige Nike winkel van vier verdiepingen met erg leuke inspirerende mensen. Kai heeft Key ontmoet en voor haar heeft hij zich flink uitgesloofd op de loopband. De ... read more

North America » United States » New York » New York » Manhattan July 26th 2014

Een volle dag in de stad. We zijn vanmorgen met de bus, lekker met open dak, naar downtown gereden. Daar hebben we alle tijd genomen om op de plek waar de twin towers stonden alles goed in ons op te nemen. Wat indrukwekkend zoals dit is gemaakt. En hoe respectvol gaat iedereen er hier mee om. Echt prachtig. De twee vijvers zijn ook mooi aangelegd. Daarna zijn we naar een menorial museum geweest waar allerlei film en foto materiaal te vinden is, daar wordt je wel stil van. Vervolgens hebben we de staten island ferry gepakt en zijn we op een veel te drukke ferry naar de overkant geweest. Was toch niet zo leuk daarom zijn we daarna met de watertaxi gegaan, dat was wel erg gaaf, lekker met de kop in de wind. Voor de ... read more

North America » United States » New York » New York » Manhattan July 25th 2014

Vandaag naar Yankee Stadium, daar hebben we echt zoveel zin in !!! We hebben in de ochtend met de bus een grote route gereden rond central park, Harlem en de Bronx. Mooi om te zien hoeveel gezichten de stad heeft, en Manhattan is wat mij betreft niet de mooiste... De ochtend begon een beetje fout, we zijn toch in het hotel ontbijt getrapt (5 dollar pp volgens de boeking) waar we 87 dollar voor moesten neerleggen. Maar we hebben wel voor het eerst zelf wafels gemaakt en gegeten in new York. Dat gaan we voortaan dus anders aanpakken. Het valt ook op dat je hier altijd en overal kunt eten, je ziet ook altijd mensen eten.In de ochtend hebben we even wat winkeltjes gekeken en rondgelopen. We zijn al op tijd naar Yankee stadium gegaan, die ... read more

North America » United States » New York » New York » Manhattan July 24th 2014

Vandaag vertrekken we naar NYC. Ons hotel is Sheraton Tribeca in Manhattan, 370 Canal Street, NY10013. We hebben heel veel plannen voor deze dagen in the Big Apple. Deze reisdag was erg lang maar alles verliep echt prima. Geen enkel problem met de handbagage, de eerste keer dat we zo lang weg zijn met zo weinig baggage, lekker makkelijk hoor!. In Reykjavik hebben we een korte stopover gedaan, haastig iets eten en dan door met de volgende vlucht.We deden een wedstrijdje wie het eerst een honkbalveld zou zien....we zagen allevier wel twintig velden in tien seconden. In NY aangekomen zijn we in een gele taxi gestapt die ons in een half uurtje naar het hotel heeft gebracht. Hongerig en moe zijn we op de hoek naar een pizzeria honkbal restaurant geweest, pizza voor je neus , ... read more
Kai op schiphol

Europe » Netherlands » Province of Utrecht » Amersfoort July 19th 2014

Vouchers, tickets, esta's, wat een werk. En dat allemaal om er voor te zorgen dat we straks niet onverwachts vast komen te zitten op een hardrock / nudistencamping... We gaan proberen te vertrekken zonder koffers, dus alleen met handbagage. Ben benieuwd of dat gaat lukken. We gaan onderweg een paar mooie honkbaltassen kopen en vullen met leuke tshirts, kekke gympen en nog veel meer leuks.... read more
Schermafbeelding 2014-07-19 om 19.47.00

Tot: 0.074s; Tpl: 0.004s; cc: 6; qc: 57; dbt: 0.0396s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb