Page 2 of romeo123222 Travel Blog Posts

Oceania » Australia » Victoria » Melbourne October 31st 2010

Kapitan letu EK 408 bol evidentne rus podla prizvuku a zrejme stara skola, lebo nas privital na palube. Pri predoslom lete som toto postradal. Tentokrat som sedel na tretom sedadle od okna a v zadnej casti lietadla. Vedla mna sedela nejaka zahalena moslimka a pri okne starsia dama, z ktorej bola nakoniec uplne mila pani. Babenka vedla mna bola cela zhalena a az v Melbourne som si uvedomil, ze to je uplne mlada baba. Na letisku pred pasovou kontrolou v Melbourne na mna zrazu prehovorila. Tam som sa dozvedel, ze je z Izraela a ide za mamou a sestrou. Pritom pocas letu neprehovorila ani slovo. V lietadle bolo vela arabov a aziatov. Ak tam bol niekto europskeho vzhladu, tak to som bol bud ja alebo nejaki postarsi dochodca. Po chvilke letu sme dostali skore ranajky a ... read more
Oblaky nad Indiou 2
Let EK 408
Prilet k hraniciam Australie

Middle East » United Arab Emirates » Dubai October 29th 2010

Letisko Dubai je fakt obrovske. Pritom je aj krasne na pohlad a velmi ciste. Z lietadla som vysiel asi posledny. Nemal som sa kam ponahlat, lebo odlet som mal az o 4 hodiny. Pristali sme o 23:00 miestneho casu. Po vstupe na letisko som si vsimol obrovsku zahradu umiestnenu v hale letiska a to bola len prva z dvoch. Najprv som chcel zistil kde je GATE 221, kde som mal byt o 3:00. Bolo to tam dobre oznacene a cestou popri duty free obchodoch som to lahko nasiel. Zastavil som sa pri iPodoch. iPhone tam nemali. Skoda. Chcel som vediet cenu na porovnanie. Dalej tam boli klasicke obchody na duty free: sperky, parfemy, tabak, alkohol a suveniry. Mali tam pekne magnetky a tiez tricka pre deti. Cestou spat sa tam istotne zasa stavim a kupim veci ... read more
Arabka v policajnom aute

Europe » Austria » Vienna » Vienna October 28th 2010

Rano som mal dost zaujimave, lebo som bol prave po opici. Nebudem tu teda popisovat podrobnosti, ze za to moze Juro Uhliar a podobne. Povedzme, ze som si teda rano zbalil prirucny kufor a nejakym sposobom som sa dopravil na letisko vo Schwechate. Myslel som si, ze som tam velmi skoro, ale po vstupe do Terminalu 1 som hned uvidel pred sebou: EMIRATES let EK 128 check in 12:30. Bolo prave 12:20, tak som sa rovno postavil ku skupinke stojacej v rade. Moj hlavny kufor vazil 23,5 kg z povolenych 30, takze mi odlahlo. Lenze druhy kufor som mal pritazky nato, aby som si ho mohol zobrat so sebou. Esteze mna nic nevyvedie z miery a tak som ho len otvoril, vybral 2 knihy, prirucnu tasku na doklady a kufor som nechal nalozit. Nakoniec to bolo ... read more
Prelet nad Bratislavou
Modre nebo
Zapad slnka1

Europe » Slovakia » Trnava Region October 24th 2010

Fuuu, to uz o 4 dni letim? Vobec mi to este nedochadza. Myslim, ze ma to chyti tak v stredu vecer pred odletom. No mam vybavene to najdolezitejsie: viza, letenku, poistenie na cely pobyt, objednanu hotovost - v utorok si ju musim vyzdvihnut, lebo nemaju AUD bezne na pobocke. AUD je teraz dokonca lacnejsi ako tomu bolo pred mesiacom, co ma moze len tesit. Za menej penazi bude teda hadam viac muziky. Na koho/co sa tesim tak najviac? No samozrejme na brata, Emmu, Deagana - trochu sa spozname. Malého Deagana som este nestretol. Len zopar krat sme sa videli cez skype. S bratom istotne budeme blbnut. Urobi mi radost ked pojdeme na motorkach niekam do lesa. Bicykloval som cely zivot, no a na motorku som si urobil akurat vodicak. Brat mal nejaku Kawassaki niekedy a viem ... read more

Europe » Slovakia » Trnava Region October 12th 2010

Tak som sa teda zaregistroval na tomto cestovatelskom blogu. Vazne este neviem ci a ako ho budem vyuzivat, ale povedzme, ze som si to tu chcel len tak preklikat a popozerat, ak by som sa rozhodol si robit náhodou nejaky druh denniku z cesty, ktora ma o par tyzdnov caka. Mozno si nenajdem ani cas na nejake aktualizovanie dennika, ked tam uz budem. Avsak minimalne zodpovednost k ludom, ktorych poznam ma donuti sem tam dat o sebe nieco vediet. Zobral som si mesiac volna v robote, lebo inak by mi prepadlo a teda rozmyslal som ako vyuzit sychravy november. Povedal som si, ze asi to je jedinecna prilezitost ako si navstivit brata v Australii a trochu to tam pokukat. Mozno tam uz nikdy potom nepojdem. Mam takmer 35 a sice som uz co to pobehal po ... read more

Tot: 0.123s; Tpl: 0.005s; cc: 13; qc: 70; dbt: 0.0608s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb