juvigiller's Guestbook

4th March 2013

Hong Kong merakımızı giderdin.Sağolasın. Bana çok ta çekici gelmedi.Macau da oteller çok ihtişamlı gözüküyor.Çin menüleri ile aç kalmamanız da sizin mucizeniz.İkinizi de öpüyorum

Ayten'cim,
Hong Kong cok guzel bir sehir ama cok pahali. Ulasim mukemmel. Tamamen Cin etkisinde. Biz Cin yemeklerini sevdigimiz icin zorlanmadik ama yemek secimi zordu. Bizde sizleri cok opuyoruz.
3rd March 2013
Hong Kong

Canim halacigim yorgun gorunuyorsun takibe devam ediyoruz valla sizleri cok ozledim sesine hasret kaldık canım halacım
4th March 2013

Fusun'cum,
Hong Kong'u uc gunde gezecez diye bir hayli yorulduk. Simdi Phuket'te dinleniyoruz. Bende sizleri cok ozledim. Hepinize kucak dolusu sevgiler.
1st March 2013

Hong Kong
Bir zamanların rüya kenti Hong Kong. Hep görmeyi merak ederdim. Ama ismini duymak artık eskisi kadar heyecanlandırmıyor. Merak ediyorum terk edilmiş bir şehir havası var mı diye. Bol eğlenceler. Ahmet Çağlar

Hong Kong icin dunyanin en canli sehirlerinden biri denebilir. Ingiliz etkisi kalmamis. Cin hakimiyeti var. Cok pahali. Etkileyici bir sehir. Sevgiler.
27th February 2013

Great Pictures
I have been to Bantayan Island 4 times since 2009. Stayed at Kota Beach Resort and Tristan's. Great pictures!!! I will be back in the Phil's in May for long term stay..... Will definitely get back to Bantayan Island.
1st March 2013

Bantayan
Thank you . Hope you to spend nice time in Bantayan.
21st February 2013

Fotolar
Burada kar firtinasi beklerken, sizin fotolariniza bakmak icimi isitti. Paylastiginiz icin tesekkurler.

fotolar
Yeshim'cim, sagol. Ben de senden haber alinca sevindim. Sevgilerimi gönderiyorum.

Merhaba
Sevgili Cengiz ve Günay daha ilk günden itibaren sizi izliyorum. Ancak ben epey zamandır Ereğli'de idim o yüzden mesaj atma imkanım olmadı. Bunda bizim sistemlerde değişiklik olması dolayısıyla adresleri kaybetmemin de etkisi oldu. Cengizciğim iki şey dikkatimi çekiyor. 1-Gittiğiniz yerler çok tenha yerlere benziyor. Resimlerde ilaç için adam göremiyorum. 2-) Günay Hanım ben görmeyeli çok gençleşmiş. Hem senin için hem de onun için çok sevindim. Gönderme şekli dolayısıyla bu mersajı okduyacağınızdan emin değilim. Gözlerinizden öptüm. Ahmet Çağlar

Sevgili Ahmet Çağlar, mesajina cok sevindik. Eksikligini hissediyorduk.Iltifatlarin icin de ayrica tesekkürler.Sevgilerimizi gönderiyoruz.
17th February 2013

yuzerken kulaklarımı cınlat duyuyorum zaten canım arkadasım.......çooooook ıyı eglenın sızı sevıyorum

Yuzmek
Yuzerken zaten hep seni dusunuyorum. Birlike olsak uzun uzun yuzerdik diye. Yalnizken kulac sayiyorum. Bizde seni coook seviyoruz can arkadasimiz.
17th February 2013

içim açıldı keyfını çıkarın bızde bugün döndük guzel gectı bolgede bıraz yagmur vardı sızde hava nasıl eglenın öptüm kocaman

Whale sharks
Saglikla geri dondugunuze ve iyi bir tatil gecirdiginize sevindim.Burada aksamlari yagmur, gunduzleri sicak gecti. Yazin anlatacak cok seyimiz olacak birbirimize. Kocamaan opucukler gonderiyoruz sana.
16th February 2013

Bantayan Adasini gordugomuze cok memnun olduk, tesekkurler.
Ada manzaralarini cok guzel ve enteresan bulduk. "Senior citizens" olarak dolasdiginizi okuyunca zamanin nasil hizla gectigini yeniden fark ettik. Zira biz sizleri hala ilk tanisdigimiz senelerdeki gibi hatirliyoruz. Sevgi ve selamlar.

Tesekkurler
Sevgili Yalcın'lar, Kisin ortasinda yazi yasamak ve bol bol yuzmek cok hos. Senior oldugumuza burada seviniyoruz cunku otobuslerde, ferilerde %20-30 arasi indirim var.Bizi izlediginiz icin cok mutluyuz. Sevgilerimizi gonderiyoruz.
12th February 2013

Ne mutlu sizlere. Allah içinize sindirsin. İyi eğlenceler.
13th February 2013

Ozhan Bey sagolun. Buralarda kumsalda yuruyus yaparken sizi aniyoruz. Sevgilerimizle.
10th February 2013

Sağlıkla,güzelliklerin tadını çıkarın,,
Sevgili Alparerler,,hepsi nefis mekanlar.Baktıkça kendimi astral seyahatte gibi hissetmenin keyfini anlatamam.Bu duyguları yarattığınız için sağolun.Sevgiyle öpüyorum:))
11th February 2013

Ferah'cım, Guzel dileklerin icin tesekkurler. Biz de gezerken seni hep yanimizda hissediyoruz ve anıyoruz. Sevgiyle kal.
8th February 2013

Iyi seyahatler
Haberlerinizi almakdan mutlu olduk. O cennet gibi yerleri bizim icin de gezin. Sevgiler.
7th February 2013

Sevgili Dostlar ,bu yıl da yaz gelmeden deniz keyfi başlattınız! Seyahatiniz boyunca mutluluk dolu günler dileriz. Sevgiler.

Tot: 0.198s; Tpl: 0.005s; cc: 15; qc: 56; dbt: 0.1692s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb