go2marjon's Guestbook

3rd February 2010

One hundred and eighty!!!!!!!!!!!
Een nieuwe mijlpaal bereikt. En als ik zo lees wat je allemaal meemaakt en meegemaakt hebt in die dagen...!! Ongelooflijk!!! Goed van je dat je Harry hebt laten zien dat een wild of groen paard ook op een rustige manier gevangen kan worden met een lang touw in plaats van lasso. Mooie zwarte Waler-hengst op plaatje 42 en 43. Dat zou inderdaad wat zijn als je die weet te vangen!! Lijkt van ver wel op Totilas ha, ha!! Enne...je doet toch wel voorzichtig aan hé, behoor ik hier nu te schrijven. Groetjes aan iedereen! Henk
13th January 2010

Heeey Marjonneke! Ben weer helemaal bij gelezen!Echt mooi allemaal, je moet straks die verhalen bundelen tot een boek :D haha! Maar ik weet niet of je het hebt gehoord al... Maar ik trouwen!:d En al best snel ! 1 mei! Maar hoorde dat je daar miss wel bij bent:):):) xxxx
23rd December 2009

Hoi Marjon, bedankt voor je cadeaus! Ik zou eigenlijk een keer die kant op moeten en gaan vissen met Rex Hunt :) Ik begrijp dat het bier je goed smaakt, zeker na een zware dag werken. Goede zaak! Ga je nog naar Sydney voor oudjaar? Schijnt een van de mooitste plekken te zijn om het te vieren, vooral enorm veel vuurwerk. Veel plezier komende weken, fijne kerstdagen en een gelukkig 2010! Ruud
12th November 2009

100 days
**************** 100 days **************** **************** 100 days **************** **************** 100 days **************** **************** 100 days **************** **************** 100 days **************** en nog niet uitgekeken!! Veel plezier Henk
8th September 2009

He Aussie
He, alles goed daaro? Zo te zien vermaak je je prima, maar je zal wel aan het einde van je geld zitten inmiddels, of niet? Dus werkze alvast :P Gina vermaakt zich in ieder geval prima met mij tijdens het uitlaten, nu nog maar even afwachten wie de frisbee's gaat gooien thuis :) Wel grappig, je mag niet meer poepen op de Uluru rots http://frontpage.fok.nl/nieuws/117212/-Toeristen-poepen-op-heilige-rots-Uluru.html dus pas maar op :P Veel plezier verder en ik houd de foto's in de gaten! Ruud
3rd September 2009

MARJONNKE
Marjonneke!!!! Veel leuker deze site, al die fotoos:D Weer vol bewondering bekeken en je verhalen gelezen!!!! Wel gaaf een weekje cowboy zijn:D Gaaf man!!!!:D Kga binnenkort een filmpje van Zokina en Echuca maken! Zodat je ze nog een beetje kan volgen:D xxxxxxxxxxxxxxxxx

Tot: 0.124s; Tpl: 0.003s; cc: 8; qc: 41; dbt: 0.0729s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb