Daan Abrahams

daanabrahams

Crossing Asia in an couple of months...

Europe » Netherlands » North Brabant April 12th 2011

Hilvarenbeek, 12 april 2011 Morgen is het zover, we vertrekken voor 2 maanden naar Aziƫ om te ervaren hoe het is om uit een rugzak te leven. Onze reis zal beginnen in het betoverende China, Beijing om precies te zijn. Vanuit daar zakken we af naar Shanghai om vervolgens door te vliegen naar het zwoele en tropische Hanoi, Noord-Vietnam. Dit is tevens het startpunt van de rondreis door Zuid-Oost Aziƫ, waarvan we nog geen eindbestemming weten. Zeker is wel dat we Cambodja, Laos en Thailand aandoen. Afhankelijk van tijd, budget en ons lot vliegen we van een nader te bepalen plek in deze regio weer terug naar Nederland. Gedurende het reizen over land zullen we veelvuldig gebruik maken van het beschikbare opbenbaar vervoer. Voor overnachtingen zijn we op backpackers-hostels aangewezen. Omdat deze reeds allemaal van Wifi ... read more

Tot: 0.039s; Tpl: 0.003s; cc: 4; qc: 31; dbt: 0.024s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb