Page 4 of anetapoz Travel Blog Posts

Europe » United Kingdom » England » Greater London May 30th 2015

Geo: 43.6557, -7.35803Den nezačal nijak výjimečně a počasí také nevypadalo jako z pohádky, spíše se jednalo o drama. Nicméně jsem se vyspala do růžova a mohla se vrhnout do sobotního úklidu mého dočasného pokojíčku (dokonce jsem si i sama povlékla...). S tátou Césarem jsme se dopoledne opět vydali na nákup. Nechápu, že nedávná návštěva supermarketu za 130€ nestačila (nejspíš jim všechno spasu...). Když se Lara vrátila z tréninku, mohli jsme se konečně vrhnout na oběd, kvůli kterému jsem již od rána slintala- tatík totiž sliboval lososové steaky! Řeknu Vám, že lepší jste nikdy nejedli.... Vždycky jsem d... read more

Europe » United Kingdom » England » Greater London May 29th 2015

Geo: 43.6623, -7.59564A je tu konečně pátek! Jestli mám být upřímná, tak burelská škola je stejně zábavná asi jako ta česká. První hodinu jsme měli biologii, při které jsem začala číst 1984 od Orwella. Musím přiznat, že mě to fakt chytlo, a již se nemohu dočkat další hodiny, kdy budu moct pokračovat (opravdu jsou mezi španělštinou a galicijštinou značné jazykové rozdíly...). Po třetí hodině jsme byly již osvobozeny a vydaly se na dopolední svačinku. Když navštívíte Španělsko je povinnost vyzkoušet místní tradiční pochoutku "churros con chocolate". Jedná se o kvalitní hustou čokolád... read more

Europe » United Kingdom » England » Greater London May 28th 2015

Geo: 43.6557, -7.35798Teda řeknu Vám, že tady je radost chodit do supermarketů. Takových dobrot!! Nechápu, jak může mít malá španělská vesnička mnohem zajímavější výběr než hlavní město (opravdu jsme malá zemička..). Koupila bych všechno, ale bohužel mne omezuje váha mého kufru, takže to musíme ochutnat s holkama tady a Vám to pak ráda do detailů popíšu, až budete slintat. Již jsme prošly všechny obchody s jídlem (mají tu tři velké a pak "čínany", které jsme dnes objevili, a i tam by se dalo vybírat více než v českém Tescu...). Ve škole se opět nestalo nic zajímavého, ale oběd rozhodně stoj&... read more

Europe » United Kingdom » England » Greater London May 27th 2015

Geo: 43.5664, -7.25667Asi jsem se zamilovala! Avšak nebojte, na svatbu to zatím nevypadá, protože mé srdce si nezískal žádný Španěl, nýbrž kouzelné místo, které jsme dneska s rodinkou navštívili. Foz je další větší vesnička 20 km od Burely. Ale teda musím přiznat, že mnohem hezčí... Dokonce se mi zdála i větší, ale rodiče tvrdili, že se mi to pouze zdá (ne fakt je určitě větší...). Nevím, proč mi Foz tolik přirostl k srdci. Burela působí tak trochu smutně a bez života, ale tady dokonce ani moc nefouká. K dalším výhodám určitě patří i písečná pláž a rozhodně zde můžet... read more

Europe » United Kingdom » England » Greater London May 26th 2015

Geo: 43.6557, -7.35803Osmý den začal skvěle, jelikož vyučování mi začínalo až v deset hodin. V klidu jsem se nasnídala a ještě jsem zastihla Laru, jež se zrovna vrátila domů ze školy, kde si vyzvedla maturitní vysvědčení. Slavilo se celou noc až do rána, takže moc svěže nevypadala a hned zaplula do svého pokoje. Po cestě do školy jsem však potkala pár holek ve svátečních šatech, kterým stékala řasenka po tvářích, jelikož jejich výsledky nebyly dostačující. Na mne čekaly tři hodiny tělocviku. Minulý týden jsme se věnovali tanci a dnes byla na programu atletika. Zkusila jsem hod oštěpem (nebo spíše klackem..), d&... read more

Europe » Spain » Galicia May 25th 2015

Geo: 43.6513, -7.35646Asi nebyl nejlepší nápad zatopit si na noc, protože jsem se přes noc stihla zapotit a ráno se mi nechtělo z teplé postýlky do studené a tmavé chodby (ještě že mi byl zapůjčen župan...). Když jsem šla kolem pokoje Lary, měla jsem chuť zakopnout, aby se také probudila, poněvadž ona na rozdíl ode mne nemusela vstávat do školy (odmaturovala a pro známky si mohla dojít později). Ráno jsem potkala pouze tatíka, který se již chystal na domácí práce! Připravila jsem si snídani včetně pomerančového džusíku a také "bocadillo" na svačinu do školy, protože oběd mne čeká až dvě hodiny odpoledne. V 8:25... read more

Europe » United Kingdom » England » Greater London May 24th 2015

Geo: 43.6557, -7.35799Přiznávám, že dneska jsem se vykopala až kolem desáté hodiny, protože jsem potřebovala načerpat novou energii (čeká mě druhý nabitý týden). Jediná mamča byla vzhůru, jelikož Lara dospávala fiestu (přišla ve tři hodiny ráno, ale to je normální čas na příchod domů o víkendu). Mezitím jsem se naučila připravit si vlastní čerstvý džus a dokonce po mně mamka chtěla, abych si udělala ovesnou kaši (ptala se mne, co snídám doma v Česku). Připravila jsem klasickou s banánem a skořicí. Ochutnala také a usoudila, že si ji zítra ráno také připraví. Aspoň budu mít pestré snídan... read more

Europe » United Kingdom » England » Greater London May 23rd 2015

Geo: 43.3718, -8.39592Ani o víkendu se neodpočívá - hezky v osm budíček a honem na snídani s čerstvým džusem. Dneska je náš cíl A Coruña, další větší město s pidi letištěm (cca 130 km od Burely). Tentokrát se připojili rodiče a do auta se nacpala i Eva. Na programu byl nejprve obchodní dům, protože ségra Lara potřebovala nové šaty na závěrečnou večeři se třídou, a odpoledne prohlídka města s pobřežím. Nápad to nebyl vůbec špatný, a tak se mohlo vyrazit. Počasí naštěstí bylo na naší straně - A Coruña (ve španělštině La Coruña) celá zářila a teploměr šplhal ... read more

Europe » United Kingdom » England » Greater London May 22nd 2015

Geo: 43.6557, -7.35796A je tu další den, který možná poskytne mnoho nových zážitků. Na vyhrabání se z teplé postele do studeného rána či vypití zeleného čaje z mikrovlnky si již začínám zvykat. Venku nás zrovna teplý vánek neovanul, ale při šlapání do kopce ke škole jsme se zahřály. Jako první na nás čekala "filisofía". Nerozumím tomu ani v češtině, natož abych vymýšlela názory ve španělštině. Naštěstí profesorka byla opravdu příjemná a některé výrazy jsme pochytily (například teď už vím, jak se řekne "ctnost" a "rozum"). Poté následoval... read more

Europe » United Kingdom » England » Greater London May 21st 2015

Geo: 43.6557, -7.35799"Buenos días Anetaaa" byly první slova, co jsem dnes slyšela. Jak milé probuzení od španělského taťky, jenž mi u toho zabušil na dveře. Naštěstí hodiny nevypadají tak hrozně - 7:30 je krásný čas na vstávání do školy, kterou mám naštěstí asi 7 minut od baráku (sice do šíleného kopce, ale aspoň si udržím fyzičku na tenis) a na rozdíl od České republiky tady škola začíná až v půl deváté. Žádná fronta na koupelnu se naštěstí nekonala, a tak jsem měla dost času na snídani od tatíka (nepracuje, jak mi vysvětlovala maminka - ve Španělsku moc práce teď nen&#... read more

Tot: 0.119s; Tpl: 0.005s; cc: 6; qc: 84; dbt: 0.0777s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb