WouterSnijders' Guestbook

25th September 2013

Universal Studios
Hoi Wouter! Super leuk om je blogs te lezen. Je zou zelf reisleider moeten worden. Je weet zoveel! Vind het ook leuk omdat zommige dingen zo herkenbaar zijn. Ik kwam bijvoorbeeld ook zijknat uit de Jurassic Park attractie! Haha... Hoe lang blijf je nog in USA? Heel veel plezier nog! Groetjes Marjan
26th September 2013

Dankjewel! Ik moet er niet aan denken om de hele dag 20 zeikende Hollanders te moeten vermaken, dus ik denk niet dat reisleiderschap voor mij is weggelegd. :) Bij Jurassic Park zeker ook aan de buitenkant gezeten dan? Als de vluchten er allemaal goed uitzien kom ik 2 oktober terug, dus nog een paar daagjes (ik begin 7 oktober weer maar hoop er met de bi-monthly bij te zijn).
20th September 2013

antelope
Wouter, waanzinnig mooi die foto's van Antelope. Wat zijn die goed gelukt! Ik heb Cameron Trading Post opgezocht en volgens mij zijn wij daar ook geweest. Veel kippenvelmomenten bij GC? Ben benieuwd naar de rest van de trip, maar we gaan er, voordat ik kan verder lezen, ook 2 weken tussenuit! Groet en geniet, Gerry
21st September 2013

Van de 170 foto's zijn er een stuk of 10 aardig gelukt inderdaad. :) GC was groots maar minder mooi dan Utah, volledig verslag volgt snel. Fijne vakantie!
11th September 2013

Super!!!!
Nou Wouter, het is net of we met je mee reizen na je "dagboek" te hebben gelezen. Je hebt het allemaal wel heel goed voorbereid zeg! Daar kunnen wij nog wat van leren. Mooie foto's, veel herkenbaar maar het meeste niet! Nu snappen we goed waarom je die wandelschoenen goed moest inlopen. Genieten maar van Yosemite! Groet, Gerard en Gerry
12th September 2013

Dankjewel!
10th September 2013

Cool
Een leuk verhaal en hele mooie foto's. Ik blijf je volgen. Veel plezier voor de rest van de vakantie.
6th September 2013

Genieten
Wij genieten van je reisbeschrijvingen en van het feit dat je je uitstekend vermaakt. Ga zo door en we zullen je op de voet volgen (helaas alleen maar figuurlijk). Have fun, Carin en Bert
7th September 2013

Dankjewel!
4th September 2013

Root beer niet geexporteerd naar het buitenland? Ik heb toch echt wel eens root beer gedronken buiten de VS :)
5th September 2013

Ik ben het in elk geval nog nooit ergens tegen gekomen...
21st October 2012

Super
Hoi Wouter, Leuk dat je zo'n travelblog bij houdt. We hebben hem met plezier gelezen. groetjes en een nog een leuke tijd daar, Bert en Carin
From Blog: 18 oktober

Tot: 0.066s; Tpl: 0.003s; cc: 7; qc: 36; dbt: 0.0475s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb