Page 2 of UrskaAndrej Travel Blog Posts

Oceania » New Zealand » South Island March 17th 2016

Četrtek sva nameravala preživeti v narodnem parku Tongariro in prehoditi znano pot čez alpske vrhove, a je zjutraj še vedno deževalo in tudi vremenska napoved za današnji in prihodnji dan se je poslabšala. Zato sva zjutraj odrinila proti jugu, kjer je za vikend napovedano lepše vreme. Iz parka Tongariro sva se najprej podala proti mestu Wanganui, ki leži ob istoimenski reki. Nad mestom je tudi narodni park Wanganui, od koder je lep razgled na reko in dolino. Reka izvira v parku Tongariro in se v bližini mesta izliva v morje. Pot proti Wanganuiu naju je vodila čez številne peščene griče in travnato pokrajino, kjer so se večinoma pasle krave in ovce. Iz Wanganuia sva pot nadaljevala mimo univerzitetnega mesta Palmerston North proti Wellingtonu. V Wellingtonu sva se popoldne vkrcala na trajekt proti Pictonu, mestu na severu ... read more
Plaža Otaki
Trajekt v Wellingtonu
Fjord Queen Charlotte Sound

Oceania » New Zealand » North Island » Taupo » Wairakei March 16th 2016

Čeprav je bilo napovedano oblačno vreme z občasnim dežjem, je bila sreda na koncu zelo sončna, zato sva jo izkoristila za ogled jezera Taupo in brzic reke Waikato, ki se vanj izliva. Proti Taupu sva se odpravila zjutraj, med 2 uri in pol trajajočo vožnjo sva obvozila že znano Rotoruo. Na poti proti Taupu sva opazila številne kraje z geotermalno aktivnostjo in nekatere druge znamenitosti, ob katerih pa se nisva ustavljala, saj naju je bolj zanimal Taupo. Kraj Taupo leži ob istoimenskem jezeru, ki ga polni reka Waikato, najdaljša novozelandska reka. Preden se izlije vanj, prihiti čez brzice in znamenite slapove Huka Falls, ki sva si jih tudi ogledala. Bila sva navdušena nad ogromno količino vode, ki prihrumi čez slap. Do slapov vodi potka iz parka Spa Thermal Park, sprehod do slapov in nazaj traja približno ... read more
Slapovi Huka Falls
Vroči potok
Jezero Taupo

Oceania » New Zealand » North Island » Bay of Plenty March 15th 2016

Noč s ponedeljka na torek sva prespala v kampu ob plaži Ohope v bližini kraja Whakatane. Ker sva imela rezerviran ogled vulkanskega otoka White Island šele popoldne, sva dopoldan izkoristila za počitek in kratko kopanje. Izlet na White Island smo začeli z vožnjo po reki Whakatane, nadaljevali pa z uro in pol trajajočo plovbo do otoka. Kraj Whakatane leži ob zalivu Bay of Plenty, ki se proti severu odpira v Pacifik. Na poti do vulkanskega otoka smo pluli mimo otoka Moutohora, ki je zaščiteno bivališče nekaterih ptic in drugih živalskih vrst. Od daleč je videti kot polž ali kot boa iz Malega princa, ki je požrla slona. Ladjo so nekaj časa spremljali tudi delfini. Na otoku White Island je kot na drugem planetu - zelo skalnato in ponekod živo rumeno zaradi žvepla. Zasidrali smo se v ... read more
Nad kraterjem
Krater
Nanosi žvepla

Oceania » New Zealand » North Island » Rotorua March 14th 2016

Zjutraj sva se s plaže Waihi zgodaj odpravila proti Rotorui, po mnenju številnih glavni turistični destinaciji na Novi Zelandiji. Nova Zelandija leži nad številnimi vročimi točkami, ki jih je mogoče na površju videti v obliki izvirov vroče vode in gejzirjev. Rotorua leži na termalno zelo aktivnem območju, zato brez ogleda gejzirjev in bazenčkov vrelega blata seveda ni šlo. Izmed številnih termalnih območij sva izbrala Whakarewarewo, ki je najbližje središču Rotorue, poleg gejzirjev in vrelega blata pa zajema tudi prikaz maorske kulture in nočno ogrado s kiviji - pticami seveda. Najprej sva zavila h kivijem. Ker so kiviji nočne živali, je njihova ograda čez dan v temi,* da je mogoče videti (kolikor se to sploh da v skoraj popolni temi), kako tekajo sem in tja. Odrasli kiviji so veliki kot kokoši in imajo glede na telo zelo ... read more
Gejzirji
Jezero Rotorua
Whakatane

V nedeljo zjutraj sva se po zajtrku odpravila na ogled ene najbolj znanih novozelandskih plaž Cathedral Cove. Plaža leži dober kilometer severno od kraja Hahei, do nje pa je treba dobre pol ure pešačiti gor in dol po peščenih pobočjih. Nagrada za trud je bela plaža, do katere se pride skozi naraven predor v skali. Voda je bila v času najinega obiska prijetno topla, gneča pa tudi ni bila prevelika. Popoldne sva se vrnila v kamp v Hot Water Beach, saj sva želela preizkusiti znamenite izvire tople vode na plaži. Bazenček v mivki, ki se napolni s toplo vodo, si je mogoče izkopati le ob oseki, kar je dvakrat na dan - danes je to bilo ob petih zjutraj in petih popoldne. Ob štirih se je na plaži že trlo ljudi, ki so z lopatkami in ... read more
Cathedral Cove
Hot Water Beach

Tretji dan najinega potovanja sva zjutraj zapustila hostel in se najprej odpravila proti vzhodu, proti mestu Matamata, kjer so na veliki kmetiji (vzrejajo seveda ovce) snemali prizore Šajerske za filme Hobit in Gospodar prstanov. Hobbiton, ki je v filmih domači kraj hobitov Bilba in Froda, so po koncu snemanja Hobita pustili v izvirni obliki. Ogled se začne z avtobusnim prevozom na kmetijo. Vodič najine skupine je bil Glyn (ravno prav velik za hobita), ki nam je postregel s številnimi citati iz filmov, ki so sovpadali z različnimi prizorišči iz Hobbitona - Bilbovim in Frodovim domovanjem, vaškim pubom in drevesom, pod katerim je Bilbo praznoval 111. rojstni dan. Ogledu lokacije je sledil še kozarec šajerskega piva v pubu Pri zelenem zmaju. Za ljubitelje omenjenih fimov nepozabna dogodivščina! Po kratkem oddihu sva pot nadaljevala proti polotoku Coromandel, ki ... read more
Plaže
Kamp v Hot Water Beach

Oceania » New Zealand » North Island » Waikato » Hamilton March 11th 2016

Drugi dan popotovanja sva izkoristila za ogled Hamiltona, mesteca južno od Aucklanda, ki leži ob reki Waikato. Mesto je sodobno in deluje nekako ameriško. Dopoldne sva si ogledala jezero Hamilton, okoli katerega so speljane številne sprehajalne poti. V bližnji kavarni sva si privoščila jutranjo kavo (kako čudno so naju gledali, ker na kapučinu nisva hotela vanilijevega, cimetovega in še kakšnega posipa). V kavarnah in manjših restavracijah se naroči in plača pri blagajni, nato pa gost k mizi odnese stojalo s številko, glede na katero nato natakar prinese naročeno. Po ogledu jezera sva v trgovini z opremo za kampiranje kupila nekaj nujnih potrebščin, nato pa sva se po poti Riverside Walk, ki poteka tik ob reki, odpravila proti znanenitim hamiltonskim vrtovom. Ker je bilo popoldne toplo in sočno, sva bila kar hvaležna za senco dreves ob reki. ... read more
Riverside Walk
Waikato River
Renesančni vrt

Oceania » New Zealand » North Island » Waikato » Hamilton March 10th 2016

Iz Hongkonga, kamor sva letela 11 ur in 10 minut in kjer so se pri pregledu zelo zabavali ob pogledu na najine sprintane letalske karte, sva pot nadaljevala proti Aucklandu (10 ur in 30 minut). Drugi dolgi let iz Hongkonga v Auckland naju je precej utrudil. Let v Hongkong sva večinoma prebedela v upanju, da bova s spanjem na drugem delu potovanja omilila jet lag, a nama načrtov ni uspelo uresničiti. Preprečilo jih je trmarjenje otrok in nekoliko manj sodobno letalo (v Hongkong sva letela z Lufthanso, v Auckland pa z družbo Cathay Pacific), seveda pa tudi vznemirjenje zaradi bližajoče se pustolovščine. Nova Zelandija naju je pozdravila s čudovitim razgledom na najdaljšo peščeno plažo - Ninety Mile Beach. V Aucklandu naju je najprej čakalo ugibanje, ali je z nama prispela tudi prtljaga (je!), nato pa strogo ... read more
Prvi voznik
Vožnja po levi
Pokrajina proti Hamiltonu

Asia » Hong Kong March 9th 2016

Iz Ljubljane do Hongkonga Svoje dolgo pričakovano popotovanje sva začela z letom iz Ljubljane do Münchna in od tam v Hongkong. Količino prtljage nama je uspelo spraviti pod 2 x 23 kilogramov. Ker je tudi 23 kilogramov oblačil, opreme za kampiranje in drugih nujnih reči težko tovoriti sem in tja, sva bila vesela, da bo prtljaga do končne destinacije potovala sama od sebe (ali bo tja tudi prispela, bomo še videli). Potrudila sva se, da sva pri pakiranju ročne prtljage upoštevala vsa mogoča določila - za zdaj nama niso še ničesar vzeli. :D Let iz Ljubljane do Münchna je bil hiter in miren. Letalo je bilo razmeroma majhno, tako da sva prave leteče velikane videla šele v Nemčiji. V Münchnu sva nekaj malega pojedla in nestrpno pričakovala nadaljevanje poti. Čeprav sva se malo bala navigacije po ... read more
Kitajska v bližini reke Jangce
Večerja

Tot: 0.172s; Tpl: 0.007s; cc: 13; qc: 85; dbt: 0.0843s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb