ThijsD's Guestbook

24th July 2014

gletsjers
Amaai al die straffe verhalen. Ge ga nog ne maand nodig hebben om alles in geuren en kleuren te vertellen. Ik ben vandaag gebeten door zo een grote libelle.en madam lostte nog niet te gemakkelijk zunne.ze zal gepeist ebben,een zacht brokske vlees. Ale hopelijk blijft het weer goed volgende week, zodat jullie nog een beetje kunnen genieten.onze viervoeter zal content zijn aje were zijt. Je gaat nu en dan bitje bij jonne auto staan,en je steekt ton zn neuze in de lucht,atie jon nie ga rieken,onze knorrepot. Slukes en geniet er nog van!!!
22nd July 2014

extra verlof
jullie gaan nog een paar weken verlof nodig hebben om al jullie foto's te sorteren .er zitten er wel hele hele mooie bij. keep exploring and sending us pictures
20th July 2014

machtig
Amaai wat jullie allemaal meemaken.tis thopen dat de filmkes goed gelukt zijn. Het is duidelijk dat er tijd tekort zal zijn. En de boot niet gemist? Groetjes van het thuisfront.
21st July 2014

Neniw, schoontjes ip tijd ! Wein juste in nen totaal onverwachte sneeuwstorm gezeten, twas ma gisternacht late aangekondigd. We reden achter ne sneeuwruimer dus gim probleem! 3°C, ma we goan gn kayakn !
16th July 2014

Hopelijk morgen beter.ge moet da kalf nie gjile male ipeten e.:)
14th July 2014

beestig goed
eerst proficiat aan Thijs met zijn verjaardag. verder sjieke foto's zunne . Have fun and hopefully some sun
14th July 2014

groetjes
Zo te lezen is dit de reis van je leven!!!!!!! geniet nog van de volgende helft en zie dat je op tijd aan de luchthaven bent, en hou het veilig ook na middernacht :)
12th July 2014

hi
You're Making It Quite Difficult For Me To Read These :p What Happened To English?!
10th July 2014

Hello Thijs
Ja man ge kunt gie nogal een bitje bloggen zunne,omda kik zo n kerieuseneuze benne ga kik da allmolle un bitje volgen wa daje gie doar utspookt. k zoe zegn dat ier wok regent ,dus hou de moed erin en amuseert junder Gtrjs ut wingene
10th July 2014

allo
blie daj jundre geneird
From Blog: Hobbiton

Tot: 0.068s; Tpl: 0.003s; cc: 9; qc: 33; dbt: 0.0365s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb