ThaliaSlesvig's Guestbook

Bare kærlighed
Det er så skønt at læse dine blogs,det føles ligesom om du sidder her og fortæller dem.
From Blog: Franz Josef

MissMermaid
Du var sikkert en smuk havfrue i det kostume. Happy
From Blog: Lake Mahinapua

HYGGE
Dejlig læsning her på starten af min nattevagt,fedt at lukke mailen op og se så mange blogs fra dig ,Skønne pige. Love you <3 <3 <3
From Blog: Westport

Smukt
Den strand kunne jeg da godt nyde at være på. Kys møs Mama
From Blog: Kaiteriteri
25th March 2015

Delfiner
Hej Nath, Ja delfiner er bare skønne, jeg forstår godt du gik amok med kamraet. Knus moster
From Blog: Kaikoura
8th March 2015

Ren Underholdning
Hold da op hvor jeg føler mig underholdt af at læse din dagbog... jeg giver 6 ud af 6 stjerner :-)
8th March 2015

Hilsen fra moster
Hej søde niece, lyder godt at det er gået så fint med at komme til New Zealand. Tusind tak for postkortet det var rigtig sødt af dig. Jeg ved ikke om du har modtaget min talebesked på whats app? Tænker på dig og er glad for at du har det godt derude i den store verden. Knus moster Lisette.
From Blog: Christchurch
5th March 2015

Tak for to dejlige blogs
Vi sidder her alle 5,Ea Chris Sia Aya, Mama og jeg har lige læst begge blogs op for de andre,vi skal jo skåne Christian s hoved lidt...hi hi. Tak for din dejlige måde at skrive på,vi har fået os lidt grinere undervejs. Vi elsker dig. Knus De 5 i Nyby
5th March 2015

Hej Nathalia. Tak for endnu 2 kort. Det ene et fint billede af dig .Beundrer dit "gå på mod". Du er i stand til at klare snart hvad som helst.
22nd February 2015

PAPS SKRIVER
Bogstav med tømmermænd! Der er der ikke medynk at hente 😂😂
20th February 2015

Natahalia du må holde igen med alkohollen! Ellers lyder det som om du bruger din sunde fornuft😉 ha en fortsat god tur. Underholdende at læse din blog. Kærlig hilsen Bodil

altid godt vejr
Flotte billeder med altid godt vejr - Hvor får du mange venner på din vej Nathalia -du kommer nok aldrig til at rejse alene -det er da bare dejligt. Fortsat god tur kh Kirsten
From Blog: Ko Tao

ALL Alone
Tja og nu er du så helt alene Phuket og snart videre til NZ.....HYG dig de næste par dage...Kys kyss
From Blog: Ko Tao

PAPS SKRIVER
Det var bare super dejligt at høre din stemme i dag. Det nød jeg virkelig😉 Og at tænke sig, at det nærmest ikke koster noget! 😀 Jeg kan forstå at det meste af tiden er enjoy! Det er også okay😉 Bare du har det godt og alt er fint 😉Nyder nu alt i fulde drag, det er ikke sikkert du får muligheden senere!!
17th February 2015

Skøn læsning. Måske du skal overveje at bytte bikinien...

Hvor vildt Nathalia..:-))
..Altså Nathalia Tak for et billigt grin :-)))

krokodillehoved??
Sig mig ..Er det et krokodillehoved der stikker op af søvandet??..

Ingen krokodiller ;)
Jeg er ikke stødt på nogen farlige dyr endnu :)

LOL
HI Hi Hi ha hah jeg kan lige se dig for mig i begge situationer..... Love you

COOL
Charmerende hytte . Kan lige se jer ro rundt..lol. Knus Mor
16th February 2015

Paps skriver
Ha ha ☺ Ja det der med at sove det lærer man skattepige. Når muligheden er der, er det bare med at udnytte den. Man ved jo ikke hvornår det lader sig gøre næste gang. Det er næsten som at være soldat! Sørg for at din udrustning er i orden. Spis og få hvile, så du er klar til de næste hårde strabadser. Men i dit tilfælde er alt frivilligt!! Men alligevel er det rigtig godt at være godt forberedt, hvis man har mulighed for det. Jeg synes det er sejt at du rejser rundt sådan. Elsker dig 💜 Og savner dig en lille bitte bitte smule 😀😀😘😘😜😜 Få det bedste ud af din tur skattepige 😘😘
16th February 2015

LOVE LOVE LOVE
Sød lille blog uden billeder...hihi. Dejligt at se og høre dig i dag via skype. Kys kyss Mama
13th February 2015

Knus fra moster
Kære Nath, det er så spændende at læse det du fortæller og alt det du oplever. Godt at du passer på dig selv. Jeg misunder dig både den gode thaimad og den skønne massage, jeg kunne godt trænge til en omgang massage. Kan du ikke lige tage et kursus så kan du øve dig på mig når du kommer hjem igen. Ha det nu godt glæder mig til at læse dine næste oplevelser knus og kram moster Lisette.
11th February 2015

Underholdende og meget beskrivende historier. Kom til at grine højt da jeg læste om ping, pong og pang. Måtte læse den højt for Torben...
10th February 2015

Uhmm... som at dufte og mærke Tahiland
Dejligt at læse hvad du oplever Nathalia. Du skriver dejligt levende. Kram <3

Tot: 0.086s; Tpl: 0.01s; cc: 19; qc: 26; dbt: 0.0089s; 1; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 1; ; mem: 1.3mb