ThaliaSlesvig's Guestbook

LOVE
Glæder mig til at se dig i næste måned om en måned....Juhuuuuu
26th June 2016

Hyggeligt med læsning til natten
Love You
From Blog: Westport

Nyt ord
Ha-ha 😃 😃 madbaby!! Det ord har jeg aldrig hørt før, total grineren!! Vil straks tilføre det til mit ordforråd. Knus Majse

Tak for nyt
Kys kyss Mama
16th June 2016

KORT FORTALT
Sådan kan det gøres....hi hi stor grineren,især fordi jeg læste den anden først. Skønt at høre din stemme i går. Kys kyss Mama
16th June 2016

NICE PICTURES
Skønt at høre nyt. Love
From Blog: Belfast
13th June 2016

Hun Lever Gør Hun
Ih dejligt med flere nyheder,elsker det. Glæder mig til at høre mere om belfast. Love fra Mamma
13th June 2016

Knus fra moster
Kære Nath, Dejligt at høre fra dig og at det går godt. I øjeblikket hygger jeg mig med en halsbetændelse/forkølelse samt allergi æv 😪 men det går jo nok over. Tænker tit på dig og hvor godt det er at du rejser og oplever noget inden du bliver alt for etableret. Knus fra mig og resten af familien. 😘
10th June 2016

Pylret
Hi Hi du har godt af at hun er så pylret,så du bedre kan værdsætte når jeg ikke er det. Jeg nyder bare at høre nyt fra dig og se billeder. Jeg var faktisk mere urolig da du rejste første gang og det endda mest i starten.. Du er jo en voksen ung kvinde som for det meste opfører dig fornuftigt og så går det meste jo godt. Love You. Knus og kys kyss Mama
From Blog: Galway
3rd June 2016

Hilsen
Hej Nathalia. jeg har set på kortet . Wau du er jo helt oppe i det nv hjørne af Irland. Fine billeder. Håber du har sommer ligesom os :-)
31st May 2016

Hej Nathalia. Dejligt at høre fra dig.
30th May 2016

Smukke billeder
Tak for den nylige update. Gode blogs begge 2. Mange flotte billeder. God tur til Galway...... eller hvad det nu hed. Glæder mig til næste blog. Kys ,kyss Mama
25th May 2016

Dejligt nyt
Altid skønt at læse med i din blog min dejlige Skattepige. Får helt lyst til at besøge det en gang. Herhjemme knokler jeg i haven og på job. Hentede de skønne børnebørn i går eftermiddag og de unge kom og spiste rester da de skulle hentes. Hyggelig dag.Knus og kys fra Mama
19th May 2016

Håber du for endnu en fantastisk oplevelse og glæder mig til at læse med 😊
19th May 2016

God tur!
Kære Nathalia, glæder mig til at følge dig på din nye rejse, ønsker dig en super fed tur! Kh. Majse
18th May 2016

"Fart på"
Hej Nathalia Fart på, var nok det sidste jeg havde regnet med 😉. Det bliver spændende at høre mere fra Irland. Knus Papa
17th May 2016

LOVE
Hi Hi så dejligt lige at tage en pause og så wupti en Blog fra dig min dejlige elskede datter. Skønt at høre det er dejlige mennesker du er kommet over til. Kys og kram fra Mama
19th July 2015

DET VAR SKØNT
At tage imod dig i Heatrow.....meen at stå der og se dig i så lang tid uden at kunne kramme dig var sindsygt hårdt for en gammel Mama....
28th June 2015

Velkommen hjem!! Tak fordi vi måtte være med i rygsækken, det har været så hyggeligt at følge dig på din rejse. Stort knus fra Majbritt
From Blog: London
28th June 2015

Tak for dejlige rejsebeskrivelser og postkort. Jeg har nydt dem alle. Glæder mig til at hilse på dig. Kærlig hilsen Bodil
From Blog: London
21st June 2015

Fed læsning lige .......
her før vi snart mødes i LONDON....Heathrow here we come.......we will meet again.......Kan næsten ikke vente<3 <3 <3 <3 <3
21st June 2015

Knuz fra moster
Hej Nath, jeg er så glad for det fine kort du sendte til mig og jeg synes det er vildt skønt at du også faldt for SanFrancisco -glæder mig til at se dig snart i levende live. Knuz moster Lisette
From Blog: San Francisco
10th June 2015

Dobbelt wauw!!
Wauw sikke et syn med de 2 regnbuer, bare smukt! Fortsat god tur! Knus Majbritt
From Blog: Airlie Beach
9th June 2015

Takker
for dejlige billeder og update......LOVE you to the moon and back again and then around the world...to finally meet in LONDON ....... 13 dage tilbage...JUHUUUUUUU
From Blog: Magnetic Island
8th June 2015

skønne billeder
Det er nogle fantastiske billeder endnu engang-- solnedgang - koala - kænguru - søde tøser - og en herlig tekst - inden længe er du hjemme - men hvor må du også være fyldt op med indtryk.. rigtig god fornøjelse på sidste del af turen også . kh Kirsten
From Blog: Magnetic Island

Tot: 2.262s; Tpl: 0.009s; cc: 14; qc: 46; dbt: 0.0259s; 2; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 1; ; mem: 1.4mb