TessaTravels' Guestbook

Damn...
...ziet er veel te relax uit daar! Ga es werken joh ;) Super dat jullie t zo lekker hebben gehad met dat boarden, en die jacuzzi ziet er ook erg goed uit! Hier in NL begint de zon zich een beetje te laten zien, spring is in the air! Dikke kus!

Ik wil ooooooook!!!!
Damn Tess! Mag ik toch nog komen?? Haha! Trouwens, wat ik net toch weer heb meegemaakt! Je mist echt wat hier.. Heel de Hooglandstraat was afgezet met politiewagens en twee mensen moesten midden op straat op hun knieeen met hun handen omhoog :S Dat werd door een megafoon geroepen, en daarna renden wat politiepoppetjes onze flat binnen :S Lekker dan..! Maarja, weet dus nog steeds niet wat er precies was.. Maargoed, terug naar jou, ik wil ook in de jacuzzi!!!! Tis niet eerlijk.. Onee.. Maar fijn dat jij het zo naar je zin hebt ;) Dat toch weer wel, heb je toegevoegd op skype (via Oscars skype) dus spreek vast snel! Kuss!

Joehoeee !
He mopjes daar. Hardstikke tof wat jullie daar aan het doen zijn hoor. Geniet ervan. Groetjes Eric
11th March 2009

Wauwww
Wauw Tes, je bent echt lekker bezig he! En leuk om de foto's te zien. Ziet er erg gezellig en mooi uit allemaal. Geniet van de avonturen in de sneeuw :) Dikke kus uit Rotterdam, Steph (die kleine) ;)
9th March 2009

Oke, dus klaar voor Sandra en nu voor Rolf aan de slag? Je loopt achter joh, ik ben alweer bezig met exp 2 haha! (*zucht steun kreun, waar blijft die vakantie..?*) Maar cool joh! Waar ik Frankrijk gaan jullie heen..? En idd, na de uitleg hierboven kan het natuurlijk niet meer misgaan met skype haha! Kus (ook aan Os!)
9th March 2009

Skype
Chick, het is echt heel simpel juist haha! Je gaat naar www.skype.com installeert de gratis software, maakt een profiel aan, voegt mij als contactpersoon toe (tessa.sprangemeijer, of je gaat naar persoon zoeken en dan typ je m'n naam in) en voila :D Als het goed is zie je mij dan gewoon online staan en kan je met die groene knop bellen :D En vind het idd ook jammer dat ik er niet ben met je verjaardag (morgen al :D), en die van carmen ook al niet.. Maken we wel goed als ik weer terug ben ;) Liefs!
8th March 2009

Chick!
Ik hoop dat ik op deze manier een comment kan posten want weet nog niet helemaal hoe dit in zijn werk gaat O:) Leuk om je verhaaltje te lezen joh! Zo te horen gaat het erg goed, ben ik blij om :D Vind het wel heel jammer dat je er komende week niet bent met mijn verjaardag :( maar dat gaan we helemaal goed maken met veel goedkope wijn als je terug bent!! Ik ben op nog een ander gebied ook echt achterlijk; namelijk skype....nog nooit gedaan, hoe werkt dat? Ik wil t binnenkort ff uitproberen om je te bellen! Zal t wel aan iemand hier vragen, verwacht niet van je dat je t zo ff uit kan leggen, haha! ;) Nou chick, alvast heeel veel plezier met Eliel in de sneeuw enzo, en wie weet tot skype ;) Dikke kus, Arly
7th March 2009

:O !!
Aaaah! Goed als ik morgen al kom? Damn! Dat ziet er goed uit! Maar Os en ik hebben eindelijk echt een wintersport geboekt! 11 April gaan we lekker een weekje naar Frankrijk, nou maar hopen dat er sneeuw ligt en dat het niet hele week 'groene' pistes worden ;) Maar ik moet toegeven... Die foto's zien er ERG verleidelijk uit! Zo, jij hebt inderdaad niet stil gezeten! Heel anders dan ik hier, ik werk maar gewoon een beetje en heb echt nog nauwelijks wat voor m'n scriptie gedaan.. Maar daar gaat snel verandering in komen, aangezien ik nu in ieder geval klaar ben met de proefpersonen aan de EEG :D Ik heb er al helemaal zin in! Goed dat je huisgenoten zo leuk zijn en inderdaad maar hopen dat het mooi weer blijft :) Komt Eliel al zo snel joh? Relaxed! Nou, ik ga maar eens wat doen aan m'n scriptie ;) Ik volg jouw goede voorbeeld, weer eens wat nieuws ;) Ik kijk uit naar je volgende blog en tot skypse! Kisses! (ohja en hugs natuurlijk!)

Tot: 0.051s; Tpl: 0.004s; cc: 7; qc: 28; dbt: 0.0271s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb