Signe og Lars' Guestbook

Fantastisk
Stadig er Grønland fantastisk
10th July 2011

hold da op..........
hold op hvor et det smukt. Jeg/vi glæder os bare så meget til vi ska'besøge jer. Husk nu at gemme nogle fisk til os - gerne nogle torsk. Hmm -- kogt torsk med kartofler og sennepsovs. SKØNT. I er da ved at være gode "fangere" så måske I kan få et bijob?? Alt vel her i Fredericia. Kh fra os begge
3rd April 2011

ihh så dejligt at læse om jeres oplevelser - jeg savner dig Signe, og glæder mig til vi ses...... mange knus fra den gravide der savner Signe til kaffemik eller mix, eller hvad det nu hedder, her i århus.
27th March 2011

Polarlivet
Jeg genlæste lige denne blog og kom til at tænke på hvem af jer der virkelig husker Voldborg?
17th March 2011

Umik blok
Jeg er sgu da helt stolt af at blive nævnt og vist frem selvom billedet er lidet flatterende, men det viser jo bare sandheden, jeg vil glæde mig til at følge med i jeres grønlandsfærd, det er ret underholdende, keep up the good work!
15th March 2011

Brrrr. Polarliv
Godt at vi herhjemme kan begynde at skimte foråret. Men det må vel også komme til jer deroppe i det kolde nord. Håber i ikke fryser ihjel. Ulrik går lige og pakker. Han skal rejse en måned til New Zealand. Så jeg skal lige klare mig med min ensomhed her. Godt i har hinanden. Nå, jeg skal nu ikke beklage mig. Jeg har masser at se til og gode venner. Kærligst Lone
14th March 2011

godt input
Rigtige gode billeder - og det er da godt nok lidt koldt deroppe; men nu nærmer foråret sig med forrygende hast. Godt med en, der kan sin Bob Dylan: så kan man jo synge med på denne (jeg ved ikke om det fungerer på sådan en blog; men her er den: http://www.youtube.com/watch?v=W1QO0jQ0PB0 John & Helle
5th March 2011

lys i mørket
hej.. Allerførst hilsen herfra. Hanne og Arne er lige gået med fulde maver.. Håber jeg da. Nå, men angående denne pære som I mangler: jeg kan simpelthen ikke finde en der svarer til 60w, så udvalget i Struer er åbenbart lige så mangelfuldt som hos jer. Har sat Arne på sagen, da han jo bevæger sig udenfor bygrænsen. Kan I hygge jer. Knus
27th February 2011

Tillykke
Tillykke med den nye bolig. I har fået det rigtigt hyggeligt. En skam jeg ikke bare kan sige at jeg kommer forbi meget snart. Dejligt at følge jeres blog og høre at I har det fint. Kærligst Lone

Hilsen fra os
Hej Signe og Lars! Hvor er det fantastisk at kunne følge med på jeres rejse. Vi nyder opdateringerne og de smukke billeder. Det er godt nok en flot natur I oplever! Dejligt at se dig på ski Signe - det skal du nok hurtigt komme efter:) Det må være dejligt for jer at se alle jeres egne ting igen. Jeres lejlighed ser rigtig hyggelig ud. Alt vel her i Bøgeskov. Vi har jo fået sne igen, så her er det også forsat vinter. Kærlige hilsener Troels og Anne

Hyggeligt
Det ser da rigtig godt ud!!!

Sejt!
Super seeeejt! Et rigtigt eventyr for jer. :-)
18th February 2011

Det ser da rigtig hyggeligt ud
Hej Lars & Signe Det ser da rigtig godt ud - og I er da også nået langt.
14th February 2011

Nice!
I wish I had learned Danish properly - what little I can understand sounds interesting. The photos are wonderful though!
13th February 2011

hej I 2. Det ser da helt Morten korch's ud deroppe i det høje nord. Glæder mig til at følge jeres nye liv i det grønlandske. Indtil videre lyder det jo til at i er godt igang med process "falde til". Er spændt på hvordan det grønlandske kommer til at skride fremad. Lyder jo ikke som det letteste sprog i verden - udover tallene, for dem kan i vel. Kan i hygge jer deroppe. Vi 'ses' næste gang jeg logger på for at følge jeres blog. Knus fra Moster K
From Blog: De første dage
10th February 2011

Hyggeligt at følge jer
Hej Signe & Lars Dejligt fra det "varme" Århus at læse om jeres meritter. Og velkommen til kollega Lars fra de danske boligforeninger, OK da, fra en enkelt boligforening i Århus. Vi glæder os til at følge jer i fremtiden. Hvornår får vi set et foto af Signe på ski? Håber du er bedre på ski end din mor, det var nemlig ikke for kønt dengang for præcist 54 (!) år siden i Norge. KH. Ulla og Palle
29th January 2011

Hej kære begge Hvor ser det dog hyggeligt ud. Det ligner Bulderby. Glæder os til at se fotoes af nordlys, når I en dag/aften får det at se. Spændende når du, Signe, snart skal begynde dit arbejde. Her er alt vel. Vi glæder os til imorgen hvor vi forhåbentligt får håndbolddrengene at se med guld om halsen. Ha'det nu fortsat dejligt begge to. Kærlige hilsner fra Fredericia
From Blog: De første dage
25th January 2011

Wauw
Hej Igen WAAAUUUWWW, looking VERY nice!!!! Jeg glæder mig meget til at følge med i jeres grønlandske eventyr. Knus fra Anne( og resten af familien)
23rd January 2011

Hej begge grøndlandsfarere. Hold op hvor ser det dejligt ud i Sisimiut og jeres lejlighed er også stor og fin -- vi kommer til kaffemik i morgen :-) Håber du må få en god arbejdsdag i morgen Lars. Ha'det nu dejligt begge to. Vi tales ved. Kh herfra John og Helle
22nd January 2011

Hej begge. Det lyder da rigtig dejligt. Godt at mødes med jer på skype igår - og sikken en lejlighed i har fået. Håber den næste er lige fin. Ha'en god dag/kulturnat. Vi tænker på jer :-) kh herfra os begge

Tot: 0.081s; Tpl: 0.004s; cc: 4; qc: 32; dbt: 0.0455s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb