Page 9 of RobbertenEsther Travel Blog Posts

Asia » China » Beijing » Forbidden City October 16th 2009

Eindelijk is het dan zover. De ouders van Esther brengen ons naar vliegveld Weeze toe waar we na een bakje koffie inchecken. Daarna gaan we door de security en moeten we nog 1 1/2 uur wachten voordat we aan boord van het Ryanair toestel kunnen welke bijna helemaal vol zit. Precies op tijd gaan we weg en na 50 minuten vliegen landen we al in Stansted. Daar gaan we door de douane, halen onze bagage op en eten we nog wat warms, want we moeten ruim 3 uur wachten voordat we weer opnieuw kunnen inchecken. Gelukkig kunnen we in lekkere stoelen zitten en ontmoeten we nog een Nederlander die ook naar Kuala Lumpur vliegt. Bij de incheckbalie op Stansted is het heel druk. Wij kunnen direct naar een aparte balie, omdat we op internet al hebben ... read more
Eerste blik op KL
In het 'oerwoud'
Petronas Towers

Europe » Netherlands » South Holland » Kedichem October 12th 2009

Nog maar een paar uur en we vertrekken vliegveld Weeze, het Ryanair low-cost mecca net over de grens in Duitsland. Na veel voorbereidingen kan de reis eindelijk beginnen. Onze backpacks zijn gepakt en verrassend licht, de onnauwkeurige weegschaal thuis gaf rond de 10 kilo aan. Ik ben benieuwd hoeveel de meter op het vliegveld aangeeeft, maar gelukkig mag er 15 kilo worden meegenomen, dus er is nog ruimte voor een paar souvenirs. Mijn handbaggage is bijna net zo zwaar. Voor de vlucht naar London zijn we al twee weken ingechecked, dus op Weeze moeten we alleen nog onze bagage droppen en dan kunnen we hopelijk op tijd naar London Stansted vertrekken. Daar hebben we 5 uur de tijd om weer opnieuw onze bagage af te geven. Ook de vlucht naar Kuala Lumpur is in low-cost style, ... read more

Tot: 0.092s; Tpl: 0.004s; cc: 7; qc: 37; dbt: 0.0451s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb