Patagonië

a trip by Robbert en Esther
From: April 4th 2018
Until: ongoing

Dit jaar niet naar het Zuid-Oosten maar naar het Zuid-Westen, bestemming: Patagonië, het zuidelijke deel van Chile en Argentinië. Wederom een roadtrip, deze keer met een pick up truck. We verwachten veel natuur, gletsjers, hoge bergen, watervallen en vulkanen. Naast lama's hopen we nog een pinguin tegen te komen voordat deze het warmere noorden op gaan zoeken. Zuid-Amerika is voor ons een nieuw continent, dus we laten verrassen.
Trip Length: 6 years
Blog Entries: 12
Photos: 616
Words: 23750

Blog Entries

Date Blog Title Location
April 8th 2018 Heenreis, Santiago en Volcan Osorno South America » Chile » Los Lagos » Ensenada
April 10th 2018 Hornopiren-Pumalin-Qeulat-Puerto Aysen: prachtige natuur, kamperen en veel regen South America » Chile » Aisén » Puerto Aysen
April 16th 2018 Carretera Austral: herfstkleuren, prachtige vergezichten en de grens over South America » Argentina » Santa Cruz » Los Antiguos
April 19th 2018 El Chalten en El Calafate: wandelen, sneeuw en gletsjers South America » Argentina » Santa Cruz » El Calafate
April 22nd 2018 Torres del Paine - Punta Arenas - Bahia Intuil: schitterende bergen en pinguïns South America » Chile » Magallanes » Punta Arenas
April 26th 2018 Rio Gallegos-PN Monte Leon-PN Bosque Petrificado Jamarillo-Esquel-Bariloche: een paar dagen op de weg South America » Argentina » Río Negro » San Carlos de Bariloche
May 2nd 2018 Bariloche-Puerto Fuy-Pucon: varen, termen en prachtige bomen South America » Chile » Araucanía » Pucón
March 17th 2019 Svalbard (Spitsbergen) Deel I : Varen met een ijsbreker en op de sneeuwscooter naar de oostkust Europe » Svalbard » Spitsbergen
March 20th 2019 Svalbard (Spitsbergen) Deel II en omgeving Tromso: Sledehonden, ijsgrot en de gevolgen van een sneeuwstorm Europe » Svalbard » Spitsbergen
March 24th 2019 Tromso, Hurtigruten en de Lofoten: schitterende landschappen en stormachtig weer Europe » Norway » Northern Norway » Lofoten Islands
September 12th 2019 Via het hoge noorden naar Anchorage, langs de bergtoppen scheren met een Otter en beren spotten in Denali North America » United States » Alaska » Denali National Park
September 14th 2019 Alaska deel II: Via de Denali Highway terug naar Anchorage en inschepen op de Golden Princess in Whittier North America » United States » Alaska » Whittier
Tot: 0.057s; Tpl: 0.003s; cc: 25; qc: 37; dbt: 0.0413s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb