RobbertenEsther's Guestbook

24th September 2013

fijne vakantie
Lieve Robert en Esther, Prachtige foto's, wat een super reis maken jullie. Samen met papa en Mama (Nancy) gekeken. Heel veel plezier, geniet ervan en de verhalen gaan we vast horen en ook de verdere foto's zien we graag. Lieve groetjes, Arjan en Marieke
24th September 2013

appeltjes drogen
Hoi, Mooie foto 's en de landschappen doen me sterk denken aan een film die in Mongolië was opgenomen . Die heette The Cup en ging over een voetbal en de mensen zagen er ook uit zoals op jullie foto 's. Appeltje drogen deed oma vroeger ook. Die gingen dan b.v. in de tutti frutti. Je kon je eigen appels natuurlijk niet een hele winter goed houden en daarom werden ze gedroogd. Veel plezier nog! Hoe is het met de benzine, niet duur en niet moeilijk aan te komen?
23rd September 2013

Internetloos?
Hoi travelers, Ik probeer een beetje in te schatten waar jullie nu zijn. Aan de blog te merken, is er geen internet. Een andere mogelijkheid is natuurlijk dat die huilende wolf dichterbij was dan jullie dachten en er met jullie communicatiemiddelen vandoor is. Beter dan dat hij jullie als lekkere, Nederlandse snack ziet. Hoop dat jullie snel weer foto's sturen. Jullie autootje staat nog onaangeroerd en veilig om het hoekje. Groetjes, LIn
23rd September 2013

Leuke foto 's! De stad doet me denken aan het voormalige Oost-Duitsland.Tasjkent zal wel veel mooier zijn. Ik hoop, dat het niet al te koud is s 'nachts. Hier is het zacht, maar wel grijs en nevelig. De zon zien we maar heel zelden meer. Nu weer verder vergaderen.
20th September 2013

groetjes uit Michigan
Hoi folks, Blog is snel en duidelijk. Nice to see you're doing fine. Put some close-ups on the blog, so we can see it's you out there. Love, Loek.
From Blog: Song-Köl
19th September 2013

ook koud
Hoi vakantiegenieters, Het klinkt allemaal fantastisch, behalve onder- nul- kamperen. Blijven jullie wel warm met dat ene fleece-dekentje dat jullie hebben meegenomen? Zo te zien, zijn er geen echte campings, maar staan jullie in de vrije natuur. Geen enge beesten 's nachts? De auto ziet er stoer uit; hopelijk komt hij vlekkeloos de bergen op. Die van mij kreunt en rammelt nog steeds. Hoeveel woog jullie bagage? Ben ik erg benieuwd naar. Geniet van de mooie omgeving. Stuur maar veel foto's. Liefs van LIn & Su
20th September 2013

De kou valt mee
Hoi, We hebben nog 3 dekens bij gekocht, dus het valt mee met de kou. We staan inderdaad in de vrije natuur. Behalve een huilende wolf hebben we geen enge beesten gezien of gehoord. Onze baggage woog 18 en 16 kilo. Zet dit land ook maar hoog op je lijstje, het is echt wat voor jou.
19th January 2012

Keep up the good work
Leuke eerste impressie. Moenk ook naar toe. Ik wist niet dat de paspoten daar gecontroleerd werden. Groetjes van Mies

Tot: 0.141s; Tpl: 0.003s; cc: 7; qc: 34; dbt: 0.0907s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb