RobbertenEsther's Guestbook

25th March 2019

also sailing
last week we have also been sailong , however in a different area , from gran canaria to madeira and marocco, under different circumstances , we however appreciated your blog about ice and cold , enjoyi it , Fred & Alie
24th March 2019

Great
Prachtige foto’s. Een reis die je niet licht zult vergeten. Het dak van de blokhut was wit vanmorgen, koud hoor, vast wel -0.
26th April 2018

rerito moreno glacier,
what a nice pictures from the glaciers ! it also struck me that there are hardly people to be seen .
23rd April 2018

herfstkleuren,prachtige vergezichten en de grens over
hey esther en robert hier is mijn commentaar dan maar hierover!!! de grens over ging vrij snel zoals jullie het schreven maarwat moet ik schrijven over v ergezichten en herfstkleuren als ik het niet zie en allleen maar lees in jullie blog. lekker genieten nog van jullie super reis, mooie foto's have fun groeten rob
24th April 2018

Foto's
Hoi Rob. Leuk om wat van je te horen en ook leuk dat je de blog volgt. Ik heb net nog even gekeken, maar bij ons doen de foto's het wel. Ze staan tussen de tekst en op pagina 2 nog een heleboel achteraan. Groetjes Robbert
23rd April 2018

Na de kangoeroes van Linda nu de struisvogels. Blijven lekker voor de auto uitrennen! De foto van de handjes is echt bijzonder. Hopelijk niet teveel lekke banden meer!
21st April 2018
Domme struisvogels

Gelukt?
Volgens mij staat mijn vorige commentaar er niet op. Na weer veel prachtige foto's en de steeds oppoppende reclame waarin me wederom verzocht werd mijn buikvet weg te werken, iets wat zeker zal lukken nu ik vijver 2 aan het graven ben, kreeg ik nu het verzoek van jullie site om een comment te geven over de domme kangoeroes. Curieus dat internet beslist waar ik over mag schrijven. Omdat ik een gehoorzame volger ben, doe ik dat maar. De kangoeroes zijn niet dom. Als ze recht vooruit blijven rennen, vormen ze een kleiner doelwit dan wanneer ze afslaan. Moeilijker te grijpen. Ook schapen vertonen dit gedrag. Ben blij dat ik mijn vergaarde National Geografic- kennis een keer kan spuien. Hopelijk kan het de goedkeuring van jullie site wegdragen. Ik vond de eerste foto van deze serie indrukwekkend, maar ja, daar stonden geen kangoeroes op.
16th April 2018

Wilde fuchsia idd. Leuke hond trouwens op die ene foto. Inmiddels zijn jullie al in Argentinie. Goede reis verder
12th April 2018

ziet er erg mooi uit gaaf zeg ik wacht op de volgende blog heel veel plezier gr rob

Dat is snel
Zit met Turbo jullie verslag te lezen. Zuid-West schrijft blijkbaar wat makkelijker dan Zuid-Oost. Zorg dat je voor de kou met de pinguins weer veilig in het Noorden bent.
12th April 2018

Wat een schitterende vergezichten. Ik wist niet dat er zoveel vulkanen waren. Veel plezier verder en hopelijk geen lekke band meer.
1st February 2018

?
Ziet er heel wat beter uit dan Firas heeft meegemaakt in de 757 van Air Lingus. Heb de verslagen met veel plezier gelezen.
17th July 2017

Thanks for the update
Ennnnn meneer De Cooker, volgens mij zijn we ook wel eens in Canada geweest, mag je ook bruin bakken.
26th September 2016

Oh wat een prachtig fruit! Hopelijk smaakt het ook zo lekker als het er uitziet. Een treinkaartje met levensverzekering is wel apart trouwens. Jullie zijn nu ik dit schrijf al bijna thuis. Ik kon op mijn eigen laptop niets openen gisteren, dus ik heb alles vandaag pas kunnen bekijken op school.
25th September 2016

Roeien
Tsja, een mens moet roeien met de riemen die hij heeft, maar met een peddel aan een been is wel erg apart. Zo te zien en te horen, is dit wel jullie mooiste reis. Beter dan dat kan een huwelijksreis natuurlijk ook niet zijn. Houd Eshter goed vast in Bankok, want Westerse vrouwen zijn daar nogal in trek. Behouden vlucht terug! Liefs, Linda en verdrietige Su, omdat ome Loek vertrokken is.
24th September 2016

Birma
Hoi Robbert en Esther, En morgen weer vliegen en overmorgen ook weer. Linda heeft water niveau van de planten gecontroleerd vandaag. De meeste staan er nog goed bij, alleen was ik de rode bieten blijkbaar vergeten, die zagen geel. Goede terugreis, Loek.
23rd September 2016

Toch mooi
De foto's zijn iets donkerder dan anders, maar het blijft een mooi land. Jullie blog kan ik niet openen. Paar keer geprobeerd. Tot maandag! Liefst, Linda en Su
From Blog: Bagan in beeld
23rd September 2016

Praha
Dat is de officiële naam van Praag. Leek me toepasselijk, omdat het een beetje lijkt op die plaatsnamen van jullie. Gisterochtend om 0.700 uur gestart en nu thuis. Was weer prachtig, maar niet zo mooi natuurlijk als jullie reis. Die elektrische motorfiets van jullie had ik wel kunnen gebruiken, want we hebben gemiddeld 22 km per dag gelopen. De pootjes zijn aardig versleten. Morgen controleer ik of Loek jullie tuin naar mijn tevredenheid heeft onderhouden.? Nu ga ik jullie volgende blog lezen. Fijne laatste dagen. Liefs, Linda
20th September 2016

Slow coach to Bagan
Hoi travellers, de foto's zijn weer prachtig. Gelukkig kunnen we hier nog steeds van een mooie nazomer genieten. Vandaag de laurier bij Linda geknipt, ook dat viel niet mee. Bovenin liet ik het snoeimes in de boom vallen en heb hem nog steeds niet gevonden. Ik heb ook nog een bad genomen in de vijver bij het opruimen en dat was niet zo lekker als (op) jullie gehuurd(e) zwemba(n)d. Ik heb ook nog iets leuks bij Formido besteld. Als je naar de site gaat weet je wel wat. Groetjes, Loek.
19th September 2016

Jullie zien er op de scooter een beetje uit als een paar criminelen. Nog iets van jade gekocht? Ik heb nog ergens een Boedha hangertje van jade, dat komt volgens mij uit Indonesië. Nog veel plezier!
17th September 2016

Leeg
Zitten jullie zo afgelegen dat er niemand die hotels bezoekt, of is het toeristenseizoen afgelopen? Mooi, al die stoepa's. Die kronkelen zich kennelijk heel Azië door. Ik draag jullie huis nu over aan Loek. Moet stiekem mijn rugzak inpakken. Helaas zal ik op de camping in Praag mijn broodjes zelf moeten pakken, vrees ik. Hup, die scooter op en verder genieten. Liefs, Linda en nog niets vermoedende Suka
15th September 2016

Vroem
Ja hallo, jullie moesten een schietgebedje doen dat het hier ging regenen, niet daar. Een geval van miscommunicatie. Zo te lezen worden jullie flink verwend met al die spullen op jullie bed en taarten in golfkarretjes. Leuke foto op die brommer, trouwens. De monniken herken ik wel. Beetje India. Een prachtige route. Ik ben jaloers. Zondagochtend om 6 uur vertrekken we naar Praag. Vandaag was het er 31 graden, maar vanaf zaterdag slaat het weer om. ( gelukkig ) De rest van de week zal het bewolkt zijn en een graad of 19. Scheelt een hoop gezeur van 40 kinderen. Reis fijn verder en geniet van elke minuut! Liefs, Linda en Suka
15th September 2016

Enjoy!
Hey, Ik kon de blog niet openen. Eindelijk toch gelukt. ( via,via ) De eerste foto's geven een lekkere, rustige indruk, maar misschien is dat schijn. In mijn herinnering is het altijd loeidruk bij tempels. Jullie bed ziet er prachtig uit: een gelukkig huwelijk waardig. 25 graden klinkt als muziek in mijn oren. We doen er hier 10 bij. Doe een gebedje bij een van die tempels dat het gaat regenen, want ik moet nu twee tuinen met emmertjes begieten. Lekkage in de kruipruimte. De slang is daar losgeschoten. Als jullie daar bijzondere planten zien, neem dan een foto voor me, of van een prachtig aangelegde tuin. Ik sta altijd open voor nieuwe impulsen. Jullie tweede blog kan ik nu ook openen, dus daar typ ik nog ff verder. Liefs, Linda en verhitte Suka
From Blog: Yangon
13th September 2016

Birma
Wist niet dat er zoveel moois te zien is. Zo'n lege 22-baans weg lijkt me echt het einde. Jullie eerste blog kon ik niet openen, Linda ook niet. Have fun.
13th September 2016

Onderhoud
Een paar dagen geleden hebben ze groot onderhoud aan de site uitgevoerd, daarna waren er wat problemen. Waarschijnlijk konden jullie de blog daardoor niet openen, wij konden er toen ook niet in. Het zou nu allemaal weer opgelost moeten zijn.

Tot: 0.051s; Tpl: 0.005s; cc: 26; qc: 26; dbt: 0.0332s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb