Nele's Guestbook

5th April 2011

levensgenieters
Dag Nele en Eric, telkenmale opnieuw ben ik verrast door de prachtige gebieden waar jullie gaan klimmen, maar meer nog door de intensiteit waarmee jullie het klimmen beleven. Zo eenvoudig, rustig genietend van al dat moois dat de natuur te bieden heeft. Het is misschien nog al gezegd, klimmen is geen sport op zich, het is een manier van leven en die hebben jullie duidelijk gevonden. Zelf ben ik nog herstellend van een zware schouderblessure, twee pezen afgescheurd in mijn linker schouder in augustus vorig jaar tengevolge van een zware voorklimmersval om U tegen te zeggen. Het gaat langzaam beter, maar het zal nog tijd vergen. Amuseer jullie en beste groeten, Luc
5th April 2011

nou nou, goed bezig xx lyn
18th March 2011

kilimate
natuur talent :)
18th March 2011

DIKKE CHAPEAU !!!!
Amai Nele.... De resultaten mogen er écht wel zijn ! Nee, ik denk dat er weinige weet van hebben of hadden kunnen denken dat dit na je klim avonturen OOK een passie is. Je mag terecht trots zijn op jezelf ! Wordt mss jou nieuw (bij)beroep ??!! Dikke limburgse KNUF XXX
15th March 2011

Yep, leuk klimmen
Kottenheim is een perfect gebiedje om te starten, leuk om te horen dat je het er ook leuk vond. In Ettringen zelf zijn er best nog rustige sectoren te vinden. Zeker als het warm weer is zijn er meer opties. Die bende klimmers kruipen toch in de meest behaakte routes, en op nen hoop. Achter hoek en kant zijn er nog voldoende routes. salut, kobe
31st January 2011

ge zijt precies ijsberen , proficiat nog he grtkes kilimate
31st January 2011

Hey Nele en Eric, begrijpelijk dat we jullie nooit op een activiteit van BAC Limburg zien:-) A never ending story en dat gaat maar door en door ... Have fun, groetjes, Luc
3rd January 2011

Nieuwjaarswensen
Dag Nele en Eric, ook van mijn kant een heel gezond en gelukkig 2011 gewenst met niets dan aangename avonturen ! Beste groeten, Luc
From Blog: Beste wensen!!
19th December 2010
Nieuwe speeltjes!

schoon speelgoed!!!

WAUW!
Hey you both! Zo mooi, amai! Love the pictures! Tot heel gaauw!!! Severine

WAUW!
Hey you both! Zo mooi, amai! Love the pictures! Tot heel gaauw!!! Severine

amaaaaaaaai
1 woord : ADEMBENEMEND !!!!!!!!!!!!!!!!
7th October 2010

prachtig ! en allemaal waar =D
9th August 2010

Hoi Nele, Kan je me eens mailen. Groetjes Lot
25th May 2010

wohoowww
Knap geklommen alle drie. @Nele: leuk dat je weer helemaal terug bent! Als je nog eens wil pieken weet je nu hoe je je moet voorbereiden he... nog een paar weken langer platte rust en die 8c+ is in de sacoche ;-)
From Blog: I'm back!!!
25th May 2010

Kijk eens aan weer helemaal terug!!! Goed geklommen!!! tt ih bos b.
From Blog: I'm back!!!
16th May 2010

Super dikke proficiat allemaal!!!!!!!! Ik zal vanuit hier altijd in mijn hartje blijven supporten voor jullie alle grtz

16th May 2010

Ge moogt gerust zijn dat het een fantastische 3daagse was voor mij. Super gezelschap en leuke boulders. Schitterende gps mee in het bos. Hopelijk kunnen we heel snel fotookes nemen van de gps die mooie boulders beklimt ;) Ik hoop dat we er volgend weekend terug bij zijn. zoeteke??
5th May 2010

mmm
mmmm... ijsjes ;-)
12th April 2010

het ziet er weer fantastisch uit.
Kijk er naar uit om er ook nog is een weekendje uit te zijn met jullie allen. Groetjes!
16th March 2010

Woehoeee!!! supergoed gedaan!!!!
15th March 2010

Mooie prestatie!

Tot: 0.103s; Tpl: 0.014s; cc: 11; qc: 19; dbt: 0.0406s; 1; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 6; ; mem: 1.2mb