Nele's Guestbook

Erik Cammaerts

Dm
Sketit
2nd December 2015

Op de blog klinkt het nog beter!
Geduld is een mooie deugd, ook in het klimmen! Geweldig mooie prestatie!! Dikke proficiat!
From Blog: Le Noire 7C
1st December 2015

dikke proficiat met deze overwinning ! prachtig gewoon ! xxx
From Blog: Le Noire 7C
17th October 2015

Gewoon oprechte interesse
Wij vinden het steeds leuk enige info van jullie te mogen ontvangen Kijken steeds uit naar jullie exploraties ??? Wat brengt jullie toekomst??? Plannen Wij!!!! Gaan grootouders worden rond Xmas sssssssttt Grtjs Wiske en Luc
18th October 2015

Proficiat!
Heya Luc en Wiske, Leuk dat jullie ons volgen en zeker van harte proficiat met jullie kerstcadeautje. Geniet ervan en tot de volgende. Hartelijke groetjes, Erik & Nele
6th August 2014

Wow..
Bedankt voor je post. De Lofoten zijn in 1 woord 'wow'. Momenteel zijn we op reis en we zitten vlakbij het dorpje Moskenes in de Lofoten. Het weer is wat wisselvallig maar we proberen er elke dag op uit te trekken. Het zijn vooral eilanden voor iedereen die fan is van hiking. Ik vond twee websites die ik handig vond voor eenieder die naar de Lofoten gaat: http://www.hiking-lofoten.net met alle wandelroutes op het eiland en lofoten.info. Hopenlijk handig voor eenieder die de eilanden wil bezoeken.
18th August 2013

hoi wij lezen steeds jullie boeiende verhalen en bekijken gefascineerd naar de bijgevoegde fotos prachtig ga zo verder en geniet met ons verloopt alles rustig verder luc
26th August 2013

Heya
Luc, leuk om van jullie te horen. Toch goed aan het genieten van je pensioen? En ja stil zitten is niet voor ons weg gelegd. Genieten doe je met volle teugen, dus wij ook. Hartelijke groetjes, Nele en Erik
17th April 2013

never ending story
Hey Nele en Eric, toch leuk om jullie verhalen te mogen delen. Hoe jullie dit allemaal doen is voor mij een compleet raadsel, doch dit is enkel mijn probleem. Geniet van dit alles zou ik zeggen. Groeten, Luc
10th December 2012

Winterland
Jullie hebben echt genoten als ik dat zo lees!
23rd October 2012

Mooie foto's en mooie klimmuur, zo dient die oude kamer nog voor iets ! en misschien kan papa een light versie maken om eens op te proberen voor mij ;)
16th June 2012

da kan ik goe gelüve da ge ur grenze hit verlegt , twijfel er gene sec aan !! En nog trolle tegen gekomen op de rotsen ? geniet er nog ma wa van grtjs
13th June 2012

hey, t' ziet er weer heel mooi uit!!! dikke kus Luna, Norah en Yeimi
4th June 2012

Hei leuk. Ziet er tof uit. Veel plezier! grts B.
4th June 2012

waaw
Helaba, Jullie foto's zeggen minstens evenveel als de mooie tekst. Heel veel plezier gewenst op dit prachtig avontuur. We denken hier aan jullie. Groetjes xx
3rd June 2012

helaba limbawers , tis daar weer precies ammmmmmmmmmmazing!!!! Ge hit het toch ma weer schoon gevonne mé ur tweekes. Fantastisch story al , en kei chicke foto s geniet er nog ma wa van grtz kilimate
22nd May 2012
Een boselfje!

hehe, ik heb toch knappe meisjes; Norah staat al te springen om terug te gaan klimmen
From Blog: Het bio-weekend!
22nd May 2012
Yeimi on the move

volgende keer klim ik hem!
From Blog: Het bio-weekend!
14th February 2012

ook nen dikke merci
en het was een geslaagd weekend zeker weten !!
19th October 2011

ooo Erik met bloemekes schattig, o kijk lieveheersbeestje, dikke kus Luna
26th July 2011

hey, Iedereen vond het leuk, om 22 uur zijn we in een diepe slaap gevallen. XXX
11th July 2011

Zo een fijn en gezellig dagje moet zeker kunnen in het drukke leven.vele groetjes
From Blog: Dagje UIT....
20th June 2011

Het ziet er weer schitterend uit!
Hey Eric en Nele, Het zioet er weer schitterend uit! En ondanks de daagjes UK toch nog mooie prestaties geleverd! De foto's spreken weer voor zich als het bos roept is het tijd voor jullie om erin te gaan! En nog is thanx, thanx, thanx, om erbij te zijn!!!! Dikke Knuffel Pieter en Severine
20th June 2011

En ik vond het super dat jullie erbij waren. Nen dikke merci van een trouwe lezer.
20th June 2011

Tot: 3.457s; Tpl: 0.026s; cc: 22; qc: 54; dbt: 0.0565s; 3; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 1; ; mem: 1.4mb