MiekEsteban's Guestbook

7th January 2013

luxury travel competition
Hallo, Na het lezen van jouw blog vroeg ik me af of je interesse zou hebben in een deelname aan onze reiswedstrijd? We geven je de kans om een luxe-tour door Noord India te winnen door gewoon je ervaringen (en foto's) te delen, of door ons te vertellen waarom je graag naar India zou gaan. We werken samen met sommige van onze exclusieve hotelpartners in de regio om dit geweldige 14-daagse avontuur voor twee personen, ter waarde van meer dan €4900 te kunnen aanbieden. Beginnend in Jodhpur, the “Blue City” gaat de tour verder via Rohet, Ranakpur (inclusief een fantastische luipaardsafari), Udaipur, Bundi, Ranthambore National Park (ja, ook een tijgersafari!) en tenslotte Rajasthan's bruisende hoofdstad, Jaipur. Je kan aan de wedstrijd deelnemen vanaf 3 januari, en we sluiten af op 15 februari. Iedereen vanaf 18 jaar en die niet in India woont kan deelnemen. De prijs is overdraagbaar, dus je kan ook vrienden of familie nomineren indien je zelf niet de tijd zou kunnen vrijmaken om te reizen. Om onze samenwerking met Katha Children's Trust, een alfabetiseringsproject voor kinderen, te vieren maken we aan hen ook een bijdrage gebaseerd op het aantal mensen die een stem uitbrengen op de deelnemers aan de wedstrijd, door een link te delen op Facebook, Twitter, Google+ of via hun blog of website. Bezoek onze website om deel te nemen : http://rajasthanwithwire.com/win-a-luxury-trip-to-india.html Indien je iemand kent die graag de kans zou krijgen om te winnen, of ons wil helpen om Katha te steunen, stuur dan aub dan deze mail naar hen door of deel via de sociale media. We waarderen jouw steun! Bedankt voor je tijd, en we hopen van harte dat jij ook kan deelnemen. Vriendelijke groeten, Gerd, Khaled en het Wire team Gesponsord door Devi Garh - Rasa Resort - Sher Bagh - Mihir Garh - RAAS - Mana
27th December 2012

reis
Hallo Annemiek, wat hebben jullie veel gezien en meegemaakt, ik heb met plezier jullie verslagen gelezen, geweldig groetjes en tot ziens bij Scarva, als je er weer een binnenwipt Greet
From Blog: Belanda Goreng
28th November 2012

trek
Tis hier half 12 smiddags, zit lekker achter mn laptopje en krijg honger van al jullie eet omschrijvingen :-) Zometeen maar aan een boterham met kaas :-( Heel veel plezier in jullie laatste maandje, geniet er optimaal van!!! X
25th November 2012

Wauw!
Wat een avonturen! Enjoy, enjoy, enjoy! Tot 3e kerstdag, nu al zin in! xxx
24th November 2012

24e
Ook ik zie erg uit naar de 24e,ondanks dat ik de hele reis zo heerlijk voor jullie vind! Wat een professioneel en boeiend verslag weer.En die foto,s.....ik wil ook!!! XXXXXX,m-j
22nd November 2012

foto's
wat worden we verwend met de mooie foto's. Kan niet wachten tot het de 24ste is ;_). Kusssssssss.
12th November 2012

Tof!
Ha Miek en Steef, geweldige verhalen en leuk om te lezen! Veel plezier weer!!
8th November 2012

Jeetje wat een verhalen weer! Jullie zijn echt enorm aan het genieten! Goed om te lezen! Blijf zo genieten en heel veel plezier nog! Lfs, Mars
5th November 2012

Lieve Miek en Steef, Wat een verhalen! Geniet!

mooi!
Lieve Miek en Steef! Volgens mij schrijf ik bij elke update hetzelfde bericht ;-) maar jullie verhalen klinken wederom weer fantastisch. Zie het al helemaal voor me, en heb na jullie gave India verhalen nu ook Nepal op mijn eigen reis-wishlist gezet. Blijf vooral nog goed genieten van al het moois daar, want de tijd vliegt echt voorbij! Gelukkig ook maar (voor mij dan) want ik vind dat ik jullie nu al lang genoeg heb moeten missen. Geniet er dus nog met volle teugen van - ook van het warme weer want hier begint het koud te worden..- en héél veel plezier in Bangkok! Oppassen voor de ladyboys Steef.... ;-) Dikke kus! xxxxx
5th November 2012

Wees blij dat die bloedzuigers alleen op je schoenen zaten als het tijdens een laspauze is gebeurd! Haha. De verhalen klinken fantastisch..het is dat er nieuwe avonturen op jullie wachten, maar deze omgeving klinkt zo idyllisch dat ik me kan voorstellen dat het moeilijk is om weer naar de "echte wereld" terug te keren... (al dan niet bekeerd, haha) Veel pelzier nog! X
24th October 2012

mooie avonturen!
Lieve Miek en Steef! Wat een heerlijk verhaal weer om even zo te lezen. Jullie beleven fantastische avonturen, en ik word na het lezen van elk verhaal jaloerser en jaloerser... Krijg ondanks het vieze gedeelte ook wel zin om lekker naar india te gaan! Udaipur klonk heeeel mooi, en de woestijn met fata morgana ook. Ik kan jullie overigens uit eigen ervaring ook zeggen dat je nooit mee moet doen met een kamelenrace! Da's nog erger dan een tochtje van 4uur denk ik.. Man wat een gehobbel ;-) Geniet van Myanmar, ben benieuwd naar jullie volgende update! Kus XXX
15th October 2012

Klinkt vervelend, ben helemaal niet jaloers
Ben blij dat jullie van noord-India hebben genoten, ook valt er af en toe iemand van een kameel. Het noorden is ook echt indrukwekkender dan het zuiden, krijg gewoon weer zin om terug te gaan als ik jullie verhalen lees! Maar Wolters Kluwer is ook leuk, nu in Londen morgen naar Madrid. Ben benieuwd naar jullie belevenissen in Nepal!
15th September 2012

Beste Annemiek en onbekende Steven.
Heb jullie humoristische blogs met veel plezier gelezen. De link kreeg ik doorgestuurd van Marinka Hartog (collega bij Stone Fashion). Jaren geleden las ik al alle ervaringen op jouw Australie-reis, Annemiek, daar had jouw moeder toen voor gezorgd (ex-collega KLM). Goede reis verder! Hartelijke groet, Hanny (moeder van Anouk v.Steeden)
From Blog: Waterworld
30th August 2012

Hee Steven en Annemiek! Wat een verhalen zeg! Ik krijg weer helemaal zin om op reis te aan..! Maar wat een gedoe zeg om aan een visa voor India te komen. De treinkaartjes regelen naar Kunming was er dan niks bij. Wij zijn de laatste week in China nog op het gele-gebergte geweest. Jullie hadden helemaal gelijk, het was er erg mooi! Maar wij hebben er niet meer dan 2 uur van mogen genieten omdat het al snel heel hard begon te regenen en te stormen. We zijn die nacht uit onze tent gedreven en zijn de volgende ochtend snel weer naar beneden gegaan. Toen we beneden aan kwamen werd ons verteld dat er geen bussen naar Hangzhou reden i.v.m. een tyfoon. Fijn! Niemand had ons dat verteld.. ach, weer een avontuurtje erbij! Mochten jullie in de buurt van Chennai (aan de oostkust van India) zijn, dan kunnen jullie bij Marc slapen. Het gaat goed met hem en hij heeft het erg naar zijn zin. India is heel leuk! Heel veel plezier en ik ga jullie site in de gaten houden :)
2nd September 2012

Resi we willen je email!
Hoi Resi, Miek heeft je net een lange mail gestuurd maar hij komt niet aan... : ( Wat is het adres van jou en Mark? Kus steven

Mee-smullen !
Hi Steven en Annemiek, Ik smul echt met jullie mee; er ontwikkelt zich bij jullie niet alleen een talent voor reizen, maar ook voor schrijven ! Heerlijk, ga door, goede reis. Groet, Els
22nd August 2012

Miek ik ben trots op je! Zo'n trillend bovenlipje werkt altijd, heel goed.. ;-) Wat een gedoe dat India visum. Had het al vaker gehoord maar jullie bevestigen het nog maar eens dat het een gedoe is. In ieder geval levert het wederom een mooi verhaal op. Spannend wat jullie nu te wachten staat in India! Ben erg benieuwd naar jullie volgende verhalen en belevenissen XXX
22nd August 2012

Hey Steven en Annemiek, Klinkt helemaal goed zeg! Was Phet de tijger nog bij de watervallen? En zijn jullie nog naar de Pak Ou grotten gegaan? Herkenbaar die bus.. bij mij zat er niks in, behalve idd Laotianen, kippen en ... een karaoke machine.. helemaal top! Zou dus maar vast stemtraining gaan starten! Haha. Veel plezier daar nog, Liefs Sylvie
17th August 2012

ik haat cliffhangers...
... dus ben benieuwd of jullie nu in Laos zitten of in een Chinese cel met wifi verbinding

ten noorden van Luang Prabang
Ha Steven! Wauw, wat goed dat al jullie pasjes en tickets nog gevonden zijn! Toen ik vorig jaar even in Laos was, ben ik op advies van een vriend naar Muang Ngoi geweest (via Nong Khiaow). Ik vond het een aanrader! Erg mooi daar, rustig dorpje, alleen stroom in de avond mits de generator werkt. Geniet! Vera

Spannend!
Lieve Miek en Steven, Wat een spannend verhaal! Las vol verwachting de laatste zin en toen.. bleek dat we nog even moesten wachten op het vervolg ;-) spannend! Enorm klote dat jullie nu weer bestolen zijn en nog van hele belangrijke spullen ook. Ik hoop dat alles snel geregeld is voor jullie, en goed dat jullie hierdoor niet de pret laten drukken en alsnog lekker genieten! En: wat een fantastisch vooruitzicht om al die tropische bestemmingen nog op de planning te hebben. Heerlijk hoor! Blijf genieten!! Dikke kus XXX Lisette
16th August 2012

Ok..China heeft financieel gezien jullie wel ten volle benut. Als jullie klaar zijn met reizen, hebben jullie wsl ondertussen helemaal geen bagage meer...haha. Geniet van Laos! Het is echt prachtig! Liefs Sylvie
15th August 2012

Agent Deng is een koning!
Keep on writing, ik lach me kapot met jullie belevenissen, ook allemaal erg herkenbaar met de situaties die ik tegenkom met mijn werk in China. Have fun en hopelijk inmiddels ergens in de Himalaya. Nog een tip daar, koop wat cordyceps sinensis (in Chinees: dong chong xia cao (冬蟲夏草) means worm in the winter, [turns to] plant in the summer) niet goedkoop (60 CNY/gram) maar wel spannende -rups wordt paddestoel is goed voor alles traditioneel geneesmiddel- voor in de thee. Stoere Lobby heeft het inmiddels ook al geprobeerd ;)
9th August 2012

Wat een top verhalen...
Hoi beide! Ik droom helemaal weg bij de mooie verhalen. Wat een onwijs gave reis zeg, ik wil,ook naar china! Gr Jeroen.

Tot: 0.087s; Tpl: 0.005s; cc: 12; qc: 39; dbt: 0.0497s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb