Johnbeck's Guestbook

4th August 2010

Velkommen hjem
Det har været så dejligt - og rigtigt hyggeligt - at følge med i jeres tur. Tak for det... Bali-delen har jeg også oplevet, selvom det efterhånden er MANGE år siden! Jeg glæder mig til at se dig, Klaus, d.28.august, og fohåbentlig alle jer andre ved en anden lejlighed. Det kunne være hyggeligt!!! Helene
24th July 2010

og mere italiensk vi savner
Vi har ikke fået Fernet Branca siden vi tog hjemmefra 13 Maj, Det er ikke alle der forstår hvilket afsavn det er, men jeg tror Lotte forstår
23rd July 2010

Græsset altid grønnere
Til alle dem der er i Italien, så er vi noget misundelige. Det er vel primært god italiensk mad og vin vi savner. Håber at i forstår at nyde det - og det er vi trygge ved at i nok skal. De bedste hilsner fra familien Johnbeck
22nd July 2010

Hej alle. Endnu engang en fornøjelse at læse. Vi glæder os til at høre jer fortællle og til at se alle de mange billeder. KH Fam. Andersen fra det eksotiske Toscana.
10th July 2010

Savner også dig
Hej Laura Jeg savner også dig, det varer ikke engang en måned så er vi hjemme. Så kan jeg hører om hvad du har lavet i din sommerferie. Hils de andre på langhusevej og sig at vi savner jer alle sammen Knus Klaus
From Blog: Tioman
8th July 2010

Hej Klaus Har du det godt? Jeg savner dig. Jeg håber du snart kommer hjem. Hilsen Laura
From Blog: Tioman
23rd June 2010

Hver er det spændende....
at følge Jeres tur - I får godt nok en på opleveren. Fortsat god tur. De bedste hilsner Tommy
17th June 2010

Fortsat god tur
En fornøjelse at læse om jeres spændende tur. Vi håber at resten af turen kan leve op til første del. Andersen
12th June 2010

Kryds i kalenderen
Jeg sætter et kryds i kalenderen den 28. August det vil jeg se frem til. Klaus
From Blog: Den 4. uge
11th June 2010

HVor ser det hele spændende ud, og dejligt at følge jer! (Og se lidt billeder af familien!) Min knægt ville klart også have efterlyst luksus og overklasse!! Vil såmænd også lige invitere dig, Klaus, til jubilæum d.28.august. Glæder mig til vi ses. Mange hilsner til Ane også. Helene
From Blog: Den 4. uge
6th June 2010

Gid det var os!
Kære alle. Dejligt at høre at I trives og får én på opleveren. Vi sidder her og nyder at "genopleve" stederne, men det er også lidt "hårdt"- vi kunne godt tænke os at deltage!!!. Det lyder til, at I har klaret Jer fint i Kina indtil videre - og som I skriver man vænner og tilpasser sig til forholdene. Vi glæder os til at følge Jeres videre færd. Pas godt på Jer selv. Knus fra fam. Brendstrup
2nd June 2010

Lyder bare fedt...:-)
Det er svært ikke at blive misundelig. Det lyder som et super dejligt eventyr I har fået bevæget ud på. Og I er endda først lige startet :-) I Danmark er der vist ikke sket det store - udover at Jens Thomas havde en fantastisk konfirmation - Tak for hilsen og gaven. Det havde han ikke regnet med :-) Et andet hit var mor og fars Quiz-gevinst: En tur til New York. Den havde han så helller ikke lige regnet med :-) Vi var afsted i Pinsen. Og det var rigtig godt - mere herom en anden dag. Jeg ville bare lige hilse på og glæde mig til flere beretninger. Knus til alle, Gitte
30th May 2010

Lyder skønt
Hej alle Det lyder rigtig godt, det ser ud til at Mads er lige vel præget. Fortsat god tur og pas godt på jer selv. Fam. Andersen
26th May 2010

Hej Døcker
Det er rart at høre fra dig, jeg havde tænkt at tage tilbuddet op på at mødes i København, men de sidste par uger inden afrejse var lidt travle både med arbejde og de sidste rejseforberelser. Det er rart at hører at du er fuld af selvtillid og tilbyder at løfte mig til reunion, den ser jeg frem til. Klaus
From Blog: Den første uge
25th May 2010

Fantastisk tur...
Hej Ane og Klaus (ja og børn, selvom jeg jo ikke kender dem:-)). Sikke en fantastisk tur I har begivet jer ud på. Fik ikke ønsket jer god tur inden afgang, men det kan jo nås endnu:-) Fantastisk at læse om det I oplever, men specielt dejligt at I også har lagt billeder af jer selv på, da jeg jo rent faktisk ikke har set jer siden før Mads blev født!! I ser begge ud til at ha' det godt og nyde livet. Cool:-) Og fortsat rigtig god tur - vil følge den på sidelinien. Massevis af rejsehilsner Christian PS. Klaus - jeg skal nok løfte dig op til vores reunion (som iøvrigt formentlig bliver i slutningen af august), så der kan blive tage billeder af dine blå øjne;-)
From Blog: Den første uge
10th May 2010

Tak
Ja spændingen stiger og vi er ved at få det sidste på plads, så må vi håbe at der ikke kommer en askesky og gør det besværligt. God sommer til dig og din famile Klaus
2nd May 2010

God tur
Rigtig god tur - hils på Bali. Og så ser jeg frem til at ses efter ferien! Kærligst Helene
21st April 2010

God tur
Jeg har hørt at der 5 gutter et sted, som også glæder sig.

Tot: 0.093s; Tpl: 0.004s; cc: 10; qc: 33; dbt: 0.0369s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb