Page 9 of JYSQ Travel Blog Posts

Europe June 27th 2008

Töissä projektit kesken, koti totaalisessa remontin kourissa, matkaa varten kaikki ostokset tekemättä...Ja tästä tietenkin seuraa riitelyä minun ja matkaa yllättävän paljon jännittävän vaimon kesken. Eilen kävin tarkastuksessa sukelluskortin suorittamista varten ja samalla pyysin malariaa varten reseptin, mutta se taitaa jäädä käyttämättä. Maanantaina pestään pyykit, tiistaina pakataan ja keskiviikkona lähdetään suoraan duunista reissuun. Itse yritän vetää ihan minimikamoilla koko reissun, koska aiemmin on tullut kannettua niin paljon turhaa mukana. Onhan niitä kauppoja Suomen ulkopuolellakin. Kaiken häslän keskellä pian koittava reissaus saa kuitenkin mielen rennommaksi ja viimeistään koneeseen astuessa on kaikki murheet poissa silmistä ja poissa mielestä. Aika hätäistähän tämä reissailu on, mutta minkäs teet kun tämän pituista lomaa ei helposti heru ja vaimolla taitaa olla ensim... read more

Tot: 0.329s; Tpl: 0.003s; cc: 3; qc: 31; dbt: 0.0611s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb