Page 3 of DuxDexTheBrothers Travel Blog Posts

Europe » Spain » Catalonia » Lleida July 26th 2010

I tako mi zavrsismo u Lleidi, nekom tu na prvi pogled ruznom gradu, tako da odlucismo da ni ne ulazimo nego nastavljamo sa stopiranjem. Ali prvo smo ispesacili 5.5 km do autoputa za Saragosu. Posto smo tu proveli ostatak dana sa utrnulom rukom u vazduhu vec smo poceli da sumnjamo u nase stoperske sposobnosti, otvaramo sator odma pored i odlazimo na spavanje. Ujutru nastavljamo de smo stali i posle 10 minuta nam staje lik ali onaj kome je posao da nas otera i posto je zabranjeno uopste postojati na auto putu kao pesak. Na svu srecu nije bilo policije u blizini koju je zvao preko radija, i na nekom nasem spanskom (posto evo nedelju dana koliko smo ovde sreli smo samo par spanaca koji pricaju engleski, ali bar tako mi ucimo spanski) dogovorimo se da mi ... read more
Nakrali smo se voca
Potpuno izgubljeni

Europe » Spain » Catalonia » Barcelona July 23rd 2010

Stigli smo predvece u Barselonu i smestili se u jedan udoban cosak odmah pre izlaza sa aerodroma i razmontirali vrece. I pored toga sto smo uzbudjeni zbog novog putovanja, umorni od puta do Temisvara i aviona, brzo smo uleteli u san. Ujutru kratak dorucak, gibanica i kackavalj, i svatismo da smo vec ostali bez zaliha jer nam se pola hrane ubudjalo od toplote u rancima. Hvatamo bus i prvo odlazimo do tog nekog brda blizu centra Barselone da nadjemo dobro mesto za spavanje. Posto smo obisli sve spontano nastale wc-e, shvtili smo da smestaj nece biti neki problem. Malo setnje po gradu i pravac kupanje na plazi u centru grada. Kad je sunce polako zaslo na putu do prodavnice upoznajemo cetvoricu nemaca, raspad ekipa koji isto stopiraju i povedose nas u neki skvot gde oni bleje ... read more
Klopa za sve
Uki
Photo 5

Asia » India » Rajasthan » Jodhpur March 20th 2008

I ovom nasem putovanju dosao je kraj... Ali da bi nesto drugo krenulo, mora ovo da ze zavrsi. Posle ovog posta skupljamo prnje i na aerodrom, sto za mnoge znaci i da se vidimo uskoro... Sigurno ste nasli nesto zanimljivo u ovom blogu, kao sto smo vas i smorili (citanost postova je pri kraju opao za 300%)... Hvala na na svim komentarima uz izvinjenje sto na iste nismo bas redovno odgovarali! CAO!... read more

Asia » India » National Capital Territory » New Delhi March 20th 2008

Delhi je prava prestonica Indije. Prvo, jer je metroplola i to ne zato shto ima pola metroa ko Bg , vec zato shto ima metro kakav mi mozemo da sanjamo za par stotina godina. New Delhi su izgradili Englezi po svojoj meri, shiroke ulice puno, parkova, ogromni business centri u kojima vodeca mesta drze imucni Belci. Crnci su, takodje tu, zauzeli su svoja mesta, narko dilera i preuzeli ulogu patosa od Indijaca. Drugo, jer se u njemu moze naci od svega po malo iz cele indije, rezidencije Moghul dinastije, Ghatovi, muzejhi posveceni chlanovima porodice Gandi, dzamije, ogromni bazari, shljam i shtroka, buka i lepota... Mi u Delhiju smo vec iznureni, otupelih chula, bez preteranog entuzijazma za obilascima, jer videli smo Taj, kupali se na Varanashkim Ghatovima, razna mesta vezana za Gandijev zivot, dzamije, lepotu i charas ... read more
metro
Ribe

Asia » India » Punjab » Amritsar March 17th 2008

Napustismo planine, na nashu veliku zalost, i odosmo u Amristar, grad Sika i Golden Templa. Siki su super domacini, u okviru svoje najvece svetinje obezbedili su besplatno spavanje i klopu (20000 ljudi nahrane svaki dan), i za razliu od Hunsa ne traze nigde nikakve pare, mada su donacije dobrodoshle. Nakon shto smo se osvezili pod tushevima sa toplom vodom(shto je ovde retkost, u indiji izmisliti toplu vodu ima sasvuim drugo znachenje, kao uraditi neshto nemoguce), proshetali smo malo gradom, obishli neke hramove i predveche sedamo u dzipove i idemo na granicu sa Pakistanom. Indici imaju goru modernu muziku i od nas, i grka, i turaka, i svih. Na svu srecu autobusi su im totalne krshine i nemaju ozvuchenje pa nas nisu toliko gnjavili. Na svu nesrecu ovaj dzip je imao kasetash, koji zavija, a mi smo ... read more
Golden Temple
Spavaona
Ispred Mata Temple , vrlo zanimljivog

Asia » India » Punjab » Amritsar March 16th 2008

Uh stigli smo u Amritsar i zestoko nam je laknulo - nema vise lokalnih autobusa!!! Primecujem da svaki put kada pominjemo put autobusom, kazemo da je bio najgori do tad, ali ovaj zadnji je bio najgori od svih ostalih zajedno... Sve je krenulo u 4 sata iz dubine Himalaje, i ponudilo nam na dlanu sjajne pejzaze, snezni vrhovi i ispod njih razbacana seoca. Ali to je bilo sve sto smo dobili od prijatnog putovanja. Vrlo brzo je pao mrak i nase putovanje pretvorilo u kosmar. Prvo je nastupila mucnina od gusto meandriranog puta po kome smo se kretali iznenadjujucom brzinom. A onda se sve to se nastavilo na kanjonu (Moraca je smesna i pre svega kratka). Polako su poceli da nas hvataju grcevi od maksimalno neudobnih sedista a svaki pokusaj promene polozaja zavrsilo bi se neuspehom. ... read more

Asia » India » Himachal Pradesh » Manali March 14th 2008

Rastali smo se ekipom i otisl svojim putem... Sada smo usli u planine jos vise, totalno smo okruzeni sneznim vrhovima. Stizemo ujutru 3 u gradic za koji smo gledali prognozu koja je na svu srecu omasila (moguca kisa i -17c najniza dnevna), tako da je ovde vec prosla smrz sezona, sto ima i svoje lose strane, obzirom da smo planirali skijanje sutra, a sneg se otopio sa staze. Ali pak otapanje snega, ima svoju dobru stranu u vidu ogromne kolicine vode koja se sjurcava sa vrhova praveci vodopade na svakom kilimetru. Ceo dan smo setali, onako opusteno, od seoca do seoca, i divili se sjajnom zimskom pejzazu. Inace, Manali je sjajan, onako bas malecki turisticki, planinski gradic, sav u sumi, i recica koja tu protice. Nazalost opet necemo se mnogo ovde zadrzavati jer ostalo je tako ... read more
Duki
Konj
Deki

Asia » India » Himachal Pradesh » Mcleod Ganj March 12th 2008

Posle najgore do sada voznje lokalnim autobusima, stizemo oko 5 u Dharamsala(1200m), odakle Dalai Lama vodi Tibetansku vladu u exilu. Poprilichno neispavani krecemo 4 km u brdo do Mcleod Ganj-a (1600m). Toplo je, ovde u martu nikad ne prelazi 15 stepeni, ali dans ce dostici 25, i to nas raduje jer nismo bash pripremili odecu. Sunce ovde kasnije izlazi zbog okolnih planina, ali se po koji zrak polako probija, otkrivajuci snezne vrhove i prelepe predele. Posle malo muke oko 6h stizemo u PinkHouse, i nalazimo se sa Cheom, Flekom, Kamaki i ekipom JT. Vecina njih vec budna u 7 krecu na treking turu do Snowlinea. Uzimamo sobu, bacamo stvari i krecemo i mi. Iznenadila nas je iskusnost ekipe, pa idemo malo sporije, ali svi su super, dore vibracije, lepe priche i super nam je. Stizemo u ... read more
Odmor
Vrh
Ekipa

Asia » India » Uttarakhand » Rishikesh March 10th 2008

Rishikesh, grad joge, meditacije i masaza! Mali gradic gore na obromcima Himalaje, kroz koji opet protice Ganaga, samo sad mnogo brza i cistija. Rishikesh su posebno proslavili The Beatles-i , posto su ovde blejali u jednom Asrhamu i napisali vecinu pesama sa White Album-a. Asram je sada napusten vec 10 godina i nalazi se na granici grda i sume. Inace zabranjen ulaz, usli smo uz pomoc malog baksisa. Unutra, pomalo izolovano od velikog broja turista, puno lepo sredjenih kucica, mali trgic i hala gde su radili jogu, i sve to zaraslo u biljke. Totalna tisina osim ponekog cvrkuta mnogobrojnih ptica i pogled na reku, sredina koja definitivno budi inspiraciju kako Beatlesima tako i nama. Posle silazimo na reku na jednu od mnogobrojnih pescanih plazica igledamo na dva viseca mosta sto spajaju dva dela grada. Cekamo sumrak, ... read more
Vodopadi
Kuypanje u svetoj, chistoj, i hladnoj Gangi

Asia » India » Rajasthan March 7th 2008

Varanasi predstavlja koncentrat svega shto chini Indiju. Najsvetiji grad, najsvetija reka, najvishe vernika, hodochasnika, ali i najveca stopa kriminala, gomile prevaranata, proskaja, i razoraznih ludaka. U vreme Shiva Weading Day, jednog od najvecih festivala dobija se dvostruki koncentrat. Tog jutra kada smo mi stigli, u varanasiju je ubijen neki kriminalac, a usto i politichar, pa su ljudi izashli da protestuju, milicija da ih bije a onda drugi da protestuju.... To nismo videli vec su nam kasnije prichali ali je doprielo da u gradu bude mnogo milicije koje i ovako ima previshe shto zbog festivala, shto zbog nekih uzavrelih emocija izmedju muslimana i hindusa oko Golden Templea odnosno Dzamije u njegovom dvorishtu. Chim smo stigli do starog grada nashli smo se u gomili vrloo chudnih ljudi. Sa jedne strane, 50tak zena obrijanih glava, sa druge neki poliveni ... read more
Kineskinja Japanka Japanka
Kupanje
Pranje vesha

Tot: 0.128s; Tpl: 0.007s; cc: 14; qc: 84; dbt: 0.0892s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb