DonGenaro's Guestbook

4th August 2008

Leuk!
Hoi Bram en Katinka, wat een fantastische reis hebben jullie gemaakt! Net jullie al jullie verhalen gelezen, indrukwekkend. groetjes, Ankie
3rd August 2008

mooi mooi!!
Wow Katinka, wat een superrrr foto van die zon/wolken en land Kon zo een schilderij zijn. Ben jaloerssss!!! Kusss
3rd August 2008

tattoo
Hey Bram. Wat super om daar een tattoo te laten zetten. Zeker een hele 'pijlijke' ervaring! Maar vet mooi! Kus aan Katinka! Owja..en mijn vakantie in 'Zwarte Woud' was ook super hoor:) Doeggg
1st August 2008

Zekers
Het is zeker op het lijf geschreven :p Ben er echt heel blij mee. Verder ben ik er met Noorderzon weer bij, samen met Nico doen we weer het stroom.
27th July 2008

Hey Bram, wat gaaf die tatoeage! Hij is erg mooi! Ben erg benieuwd wat de betekenis is, Maori cultuur kennende is het (sorry voor de woordspeling) op je lijf geschreven! Groetjes aan Katinka en wie weet zien we elkaar weer tijdens Noorderzon!
27th July 2008

Goede reis!
Hey Bram en Tink, een hele goeie reis naar huis gewenst! Hopelijk valt het een beetje mee met het cycloon gebeuren...Het was erg leuk om jullie verhaaltjes met foto's te volgen de afgelopen tijd. Tot gauw! Kuz, Bouk
21st July 2008

Hi Bram, Dusse je hebt een tatoeage laten plaatsen? Ik ben heel benieuwd hoe die er uit ziet? Ga je er nog een foto van plaatsen? Doe de groetjes aan Katinka en nog veel plezier bij jullie trip! Anne
20th July 2008

Fototjûh??
Hey Bram, Waar blijven de foto's van de tatoo's?? Of is het te prive?? ;) Leuk om jullie reisverslag te lezen! Have fun daar :D Groet, Mark
19th July 2008

Waaauuw
Wat een avontuur! Gisteravond pas jullie site via Greet gevonden. Ik heb jullie een private message gestuurd. Hoop dat die bij jullie aan komt. Dikke kus, Els en Fons
19th July 2008

foto tattoo?
Heb je ook een foto van je tattoo? Ben benieuwd! Trouwens leuk hoe goed jullie je reisverslag bijhouden: leuk om te lezen wat jullie tot nu toe allemaal beleefd hebben!

super mooi
Wow man..wat super mooi daar. Je doet et goed met je nieuwe camera meid..dikke pluim hoor!! Blij dat het weer goed met je gaat..en heeft Bram z'n pluizenbol z'n nieuwe model al wat geaccepteerd?? haha.. KUss Ankie

gelukkig
Oooh Arme meid..dat je dat nou net daar weer moet overkomen. Maar gelukkig is ie deruit en hopelijk is je kneuspijn ook gauw over en kan je weer lekker genieten. Big Hugggg..en enjoy!

Blij
Hahaha..wat een grappig verhaal Katinka, Wees blij dat ze jullie was niet op de kookwas gezet had..had jullie eerst ook nog moeten Sonja Bakkeren hihi.. Liefsss Ankie

Wowowowowwo!!!
Hey Katinka en Bas! Eindelijk heb ik jullie reisverslag gedeeltelijk gelezen en wat een machtig avontuur en wat een mooie foto's!!! Goede camera Katinkaaa:P. Geniet ervan en ik blijf jullie zeker volgen!! Dikke kusssss
11th July 2008

Tuuuurlijk :p
Ja, tuurlijk, maar die van mij waren aan het einde van hun latijn.
11th July 2008

Nog wel veilig....
He... kan ik nog wel 'veilig' langs komen als jullie terug zijn.... Mijn dreadjes zijn me wel heilig..... TheYOSH
10th July 2008

mikki!!
Haha ja dat klinkt echt als mikki.. hij is heel erg op mij gericht.. mmm mis ze nu ook wel hoor
10th July 2008

het is voorbij!!
nou het zit er op... het viel allemaal wel mee. ze hebben mn wortel er uit gehaald.. de pijn is over. Had nog wel wat kneuspijn in mn kaak maar dat is ook alweer bijna over. Gelukkig...

Whaah!
Poeh, ik leef mee........ Ik lees straks.. ik hoop dat het nu voorbij is en dat je pijnvrij bent... Zal vast! Toch?? Anyway.. hier alles goed... katten zijn ontzettend lief... volgens mij mist Mikki je een beetje. Hij zit bij mij op schoot en kijkt dan zo vreemd naar me, alsof er iets niet klopt.. wel grappig.... Tja verder geen nieuws eigenlijk! Genietze daar nog!! Liefs van ons!
8th July 2008

hoi bram en katinka! nou, jullie zijn al een weekje verder. ik hoop dat jullie er volop van genieten. maar, voor zover ik van bram heb begrepen is dat niet eens een questie;) ik volg jullie reis gaande weg heel veel plezier toegewenst en voor bram, tot over een aantal weken haha. liefs, myrthe p.s. bram, wanneer je terug komt bij Vera hangt er een compleet nieuwe lichtplan.volgens mij ga je het wel mooi vinden;)
8th July 2008

oow..das naar! dan vind je het al niet leuk om naar de tandarts te moeten en dan moet je tijdens je vakantie! Succes met de wortelkanaalbehandeling. Als het goed is heb je daarna ook echt geen pijn meer!! Ik zal aan je denken (en ook aan de dread-loze bram!) x japke
6th July 2008

Wauwie!
Hey Katinka en Bram, wat een geweldig landschap zeg!! Als je dat al op een foto zo mooi naar voren laat komen, dan zal het in het echie helemaal unbelievable zijn. Geniet ervan he!
3rd July 2008

How are you?
Hoi Katinka en Bram, Wat een leuke dingen beleven jullie dar in Oz! In Engeland deden ze dat ook zo van 'How are you?' en vervolgens liepen ze gewoon door ;), dusse... maar je moet er inderdaad even aan wennen dat ze gewoon 'Hallo' bedoelen! Nog veel plezier gewenst daar! Liefs Anne
2nd July 2008

Hoi! Fijn te lezen dat jullie goed zijn aangekomen en dat het tot nu toe allemaal vorospoedig gaat! En errug gaaf die foto van jullie bus, die past wel precies bij jullie, alleen die naam...misschien kun je de bus herdopen?? :P Ik hoop meer fijne verhalen! Veel plezier!! xx Jap
1st July 2008

Veel Plezier!!!
Dagdag Zusje en Bram!! K hoorde van pa en ma dat jullie goed aangekomen zijn, fijn om te horen. K hoop dat jullie de reis een beetje goed doorstaan hebben en dat jullie niet al teveel last hebben van een jet lack ;). Verder wens ik jullie natuurlijk veel plezier en geniet er maar lekker van!!! Tot snel Groetjes en Kusjes je Broertje, Patrick

Tot: 0.103s; Tpl: 0.005s; cc: 19; qc: 45; dbt: 0.0646s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb