Page 2 of Co Nijn Travel Blog Posts

Asia » Japan » Fukuoka » Fukuoka April 5th 2011

Héhé... We zijn er. De tweede vlucht was een stuk beter te doen dan de eerste. Niet zo vreemd natuurlijk, aangezien deze 'maar' drie uur was. Inchecken in Japan ging vebazingwekkend snel - alles ging heel efficient. We werden wel een paar keer besnuffeld door speciale speurhonden (drugs waarschijnlijk). We waren nog maar net uit het vliegtuig of we stonden al buiten met onze reisleider, Patrick. Natuurlijk hebben we nog veel meer te vertellen en ook foto's om te laten zien, maar het was een drukke dag, dus we laten het hier even bij. Co.... read more

Asia » Hong Kong » Hong Kong Island April 5th 2011

Hehe, Even uitblazen in Hong Kong Airport. We zijn best wel gaar van de 11 uur durende vlucht Het is fijn onze benen te kunnen strekken. Gelukkig waren er goede films aan boord - we hebben onder anderen "Tangled" en "Black Swan" gekeken. Slapen is alleen niet ech gelukt - veel turbulentie en bewegelijke medepassagiers. Nu moeten we 4 uur wachten om over te kunnen stappen op het vliegtuig naar Fukuoka. Co.... read more

Europe » Netherlands » Province of Utrecht April 4th 2011

Zo, de tassen zijn gepakt, handbagage goed onder het gewicht hoewel, de koffer van Alexander weegt 6 kilo, de tas van Wendy 4... de grote koffer weegt 14 kilo, voor 2 personen, geweldig! (er kan in Japan gewassen worden) De kado's zijn ingepakt, ben ondertussen ernstig nieuwsgierig geworden, hopelijk kunnen we wat slapen in het vliegtuig. Anders is daar het onboard entertainment system met veel films en series (Black Swan, Harry Potter and the Deathly Hallows Pt 1, Hereafter, The King's Speech en Tangled is een kleine selectie.) We komen woensdag middag aan, als het goed is hebben we dan een voorsprong van +7 uur. in Nederland zal het woensdag ochtend zijn, geen idee. Groetjes, Co... read more

Europe » Netherlands » Province of Utrecht March 27th 2011

We zijn er klaar voor! De reis naar Japan gaat door en we hebben er zin in! Binnenkort zal ik meer schrijven in dit blog - nu alleen nog even een testje. Co.... read more

Tot: 0.077s; Tpl: 0.003s; cc: 9; qc: 52; dbt: 0.0417s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb