Bram de Nijs' Guestbook

16th January 2012
JL. Malioboro  Yogyakarta at night

nice photo... btw I'm an Indonesian ^_^
2nd October 2011

Hey Bram... Wat een avontuur weer :) ..Super foto\'s!! Prachtig land.. Spreek je snel weer.. X
29th September 2011
me jumping sunrise Ceromo Lawang

Wauw!
14th September 2011
glasses in limousine Skydive Taupo

limousine Skydive Taupo
It is a pretty small type of place. With Skydive Taupo we can jump from a perfectly good aero plane, thousands of feet above Taupo’s volcanic crater in New Zealand. I did enjoy to visiting your blog. Thanks a lot for share this post. Limousine Hire Melbourne
12th July 2011

Hey Bram
Hey Bram, Fijn te horen dat het allemaal goed gaat met je. Aan je foto's te zien kan ik aannemen dat je veel mooie dingen gezien hebt. Heb je ook nog een beetje tennis kunnen volgen? Want Djokovic heeft Nadal ingehaald, hij is de nieuwe nummer 1 van de wereld. De finale Wimbledon was erg spannend. Je komt binnenkort weer eventjes terug naar nederland. Het zal wel weer apart zijn om terug te zijn in het kleine nederland. Heel misschien zie ik je dan. Maar ik wil je nog heel veel plezier wensen en misschien tot snel. groeten, Leander
From Blog: Thailand
6th July 2011
me sleeping in a hammock at Laem Son Ko Phangan

<3 <3 <3 Ik kijk uit naar Zuid-Afrika!
From Blog: Thailand
6th July 2011

Hoi Bram! Wat een geweldige verhalen en foto's! Ik herken veel dingen van televisie en jij bent daar gewoon...best bizar! Ik wens je een fantastische reis toe verder en blijf je volgen hoor! Geniet ervan! Liefs Anke
3rd July 2011

Hey Bram, Een berichtje uit Nederland....waar de toernooien weer in volle gang zijn.. Maar zo te lezen mis jij die helemaal niet! Leuk om te lezen en te zien (foto's) wat je daar allemaal meemaakt! Ziet er heel gaaf uit allemaal! Geniet er nog van daar! Xx Iris.
22nd June 2011
me snorkelling during Seaspray sailing trip

Sure you're not drowning instead? ;)
20th June 2011

Hoi Bram, Heel leuk om al je verhalen te lezen, denk dat je al meer van de wereld hebt gezien dan ik en supermooie foto's..... Ik was eind mei nog in dubai voor 2 weken en mocht twee keer meedoen met de hit fit lessen gegeven door Olaf, erg leerzaam en gezellig al was het erg warm, na 5 minuten drijfnat......brings back memories... Wij vliegen eind Juli naar Zuid Afrika en zijn daar dan in totaal een dag of 18, misschien kunnen we iets afspreken??? We zitten 1 week ten noorden van joburg en dan na een binnenlandse vlucht 10 dagen aan de zuidkust..... Groetjes, Ellen

Fiji
Waauw Bram, wat een prachtige foto's weer. Het blauw is er blauwer dan blauw, genieten denk ik!! En wat doe je toch een hoop, je buit je jaartje ertussen uit helemaal uit en doet zoveel als mogelijk is, geweldig gewoon. Af en toe ben ik wel een beetje jaloers als ik al die mooie foto's zie en lees wat je allemaal meemaakt. Dit zal een reis zijn om nooit meer te vergeten en ik denk ook dat je er een heleboel vrienden bij hebt gemaakt, die je later misschien weer eens op kan gaan zoeken, waar dan ook ter wereld. Het verruimt hoe dan ook je blik. Lieve Bram, geniet nog flink van al wat je ziet en meemaakt. En ik denk dat je als een rijker mens terugkomt. Heel veel lieve groetjes van (tante) Lot uit een momenteel regenachtig Cuijk.

Hi from Dubai
Hi Bram, The pictures look fantastic! You must have had a great time in Fiji. Hope you love Thailand as musch as we do. Try to go to Hua Hin we go there every year and really love that part of thailand also last time we went to Kho Kood at the Away Resort,check it out. Or the Peter Pan resort on Kho Kood, really basic but so much fun. Dubai is getting really hot now. We are off to Spain then Belgrade for the Summer break. Have fun.
16th June 2011
me drinking coconut milk in Kuata

3rd June 2011

steeds stoerder!
Nou nou Bram, Het wordt steeds gekker, vastzitten in een lift, via het plafond eruit zien te komen, van een waterval naar beneden in een raft, dezelfde dag nog skydiven, het lijkt wel of je alle highlights aan elkaar rijgt! Kan me voorstellen dat de adrelanine door je lijf giert met zo´n sprong! Je doet het toch allemaal maar! Wel stoer hoor, want ik weet inmiddels ook dat je bij haaien bent geweest op 22 meter diepte en vind het allemaal heel spannend wat je doet...word al moe als ik het lees, laat staan wat jij moet voelen! Ik hoop dat de volgende landen je ook goed gaan bevallen, zal wel heel anders zijn.... ben ook benieuwd naar je verhalen over Fiji..het paradijs op aarde! Zodra je kans ziet om te skypen, doen hoor! We proberen het gewoon. Elke avond ben ik online zoals je weet. Stuur maar eerst een sms. Lieve Bram, pas goed op jezelf, denk aan je en tot mails, sms of skype... laat gauw iets horen zodra je in Thailand bent... Kus mama
12th May 2011

Nederland
toch wel paradijselijk allemaal! Ik lig een beetje achter want ik moet nog aan Nieuw Zeeland beginnen!
6th May 2011

Reactie van een super trotse ma
Lieve Bram, Eindelijk heb ik uitgebreid je laatste verslag gelezen, tjonge wat een belevenissen, en wat onderneem jij een hoop elke dag! Als ik lees hoe vroeg jij vaak uit de veren moet om weer een of andere bus te halen om er daarna achter te komen dattie vertraging heeft en het gedoe met die tickets voor die ferry waarvoor jij dacht dat ze ook voor de terugreis waren (ze proberen je gewoon te flessen denk ik) het feit dat je onder extreme omstandigheden je duikdiploma hebt gehaald, ik heb het met verbazing gelezen! Je moet toch af en toe wel eens denken: zat ik maar in het comfortabele Dubai of relaxt in Middelburg? Heb jij trouwens geen last gehad van zeeziekte? En wat vind je trouwens van zeilen? Leuker dan vroeger? Ook dat duikavontuur, jammer dat het zicht steeds maar een halve meter was....he? Maar Bram: groot respect voor wat je allemaal doet. Helemaal die Ayers Rock op klimmen, je schuwt bepaald niet de uitdagingen, sommige vind moeders wat minder, zoals die bungi-jump....maar toch! Ik ben echt heel trots op je en wou af en toe dat ik je even kon ' huggen' en vasthouden. Je zit zo ver weg, raar is dat, maar ik mis je wel! Toch fijn dat we regelmatig sms-en, zodat ik een beetje weet waar je mee bezig bent en waar je laatste hostel is etc. Dat geeft iets meer rust en vertrouwen. Maar ik zie absoluut dat jij niet in 7 sloten loopt en dat je de tijd van je leven hebt. je foto's van Ayers Rock en de Whitsundays vind ik ook spectaculair. Vooral die waar jij bovenop die rots zit...dat uitzicht! Desolaat zo midden in de woestijn..kortom: super! ik blijf je bij elke sms enz volgen op google earth. Wat een fantastisch programma. Ik kan zelfs 3 dimensionaal de bergen en gebouwen zien, alsof je er overheen vliegt en dan doe ik net alsof ik jou bovenop die rots zie staan..... kus mama en hou je taai Bram, doe voorzichtig (overbodige vraag, ik weet dat je dat doet) en tot skype maar weer, probeer het af en toe maar eens... ik ben 's avonds vaak online! Vanaf 14 mei t/m 21 mei ben ik aan het fietsen in het Loiredal, de kastelenroute, neem wel mijn laptop mee, maar weet niet of er veel van komt om daar te internetten. Lieverd, dikke kus vanuit Middelburg

Tot: 0.114s; Tpl: 0.006s; cc: 9; qc: 46; dbt: 0.0777s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb