Amalie Mathias Gabriel og Charlottes tur til asien's Guestbook

7th March 2012

Hej Mathias. TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN! fra faster, der rejser til Australien på fredag! Også knus til Amalie!
8th January 2012

Hej Østers formerer sig vel som andre muslinger: Muslingen formerer sig om foråret ved, at hanner og hunner gyder æg og sæd i vandet. Når æggene klækkes, sætter larverne sig på alle tænkelige faste underlag og bliver derefter til små muslinger.
From Blog: Familiebesoeg
27th February 2012

Tak!
Arhh, selvfoelgelig! Tak for svaret, det er vigtigt at laere paa alle tidspunkter :)
From Blog: Familiebesoeg
16th December 2011

Et-benet høne
Amalie, tænker altid på dig når jeg hører om et-benene (høner). Mangel på ben = Amelia, hvilket jo til forveksling minder om Amalie. Undskyld - men vist bare en erhvervsskade ;-) Fortsat god tur. Jørgen
5th November 2011

Ælling
Jeg kan se, at I er i Soluy's kyndige og udfordrende hænder. Hun fik også prakket mig en halv ælling på efter moderat pres :) Nyd det! I kommer med garanti til at opleve et Cambodia som kun de allerfærreste får set. MVH Jens
From Blog: Cool Banana
21st September 2011

god rejse
Hej Mathias og Amalie Sorry vi ikke fik sagt farvel på dagen. Ha' en rigtig god rejse og pas på jer selv. Vi er meget spændte på at følge jeres rejse! Onkel ivar & Co.
20th September 2011

Rigtig god tur!
Jeg glæder mig til at følge med i jeres eventyr.

Tot: 0.244s; Tpl: 0.003s; cc: 7; qc: 30; dbt: 0.0397s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb