36.den - Hue - Hoi An


Advertisement
Vietnam's flag
Asia » Vietnam
October 12th 2012
Published: March 22nd 2013
Edit Blog Post

Mototaxi ma tentokrat necakal ale za 5 min dosol.V nemocnici mi vytiahli stichy,vycistili a previazali.Mali problem ako sa to napise po anglicky do spravy pre poistovnu.Nakoniec nieco vymysleli.Este mi dali obvazy,lep.pasku,vatu a roztok na cistenie.Mam si to cistit kazdy den.Jasne,ze tieto veci mi nedali zadarmo.stalo ma to 50kD.Ked som prisiel do nemocnice o 7/00 mali vsetci zamestanci neaku poradu.Motivacne cvicenie co maju kazde rano.Tak som sa ani nepofotil z doktormi a sestrickami.Skoda.Nechal som im tam pohladnicu Serede a siel nazad.

Mototaxi ma vysadil pri predajni bagety.Kupil som si velku,v hoteli som si tam kydol syr a ranajky boli hotove.Izbu mam opustit o 11/00,takze mam dve a pol hodiny na zbalenie a sprchu.Sprcha nebola,bo nebola tepla voda.Tak som sa zbalil a siel na postu.List s DVD a podklady pre poistovnu poslane bez problemov.Potom som bol len na nete na hoteli.

Bus meskal len 5.min ale kym sme pobrali vsetkych turistov presla pol hodina.Cca 140km za 4 hodiny,tomu sa hovori vykon.Cesta bola v pohode,krasne kopce striedali ryzove policka.Nas sofer asi nepoznal spojku,bo furt pocital zuby.30 minutova zastavka a nazad do busu.V danangu sme vylozili par vietnamcov a potom prisiel sok,prva vazna nehoda na vlastne oci.Vietnamka lezala na zemi,cela krvava,skuter na ceste na srot.Uz tam boli policajti ale sanitka este nie.Fakt hrozny pohlad na tu zenu.

Do Hoi An sme prisli cca o 17/30.Vyrazil som hladat ubytko.Stretol som malajzijcana,isiel som s nim.Mal booknuty hotel za 30USD,blazon.Vymenili sme si kontakty.Mozno sa este stretneme.Prvy hotel 15USD na noc,dalsi za 12USD ale bol tam clovek.Pytam sa ho ci sharneme izbu.OK.Za 7.5USD.Na izbe zistujem,ze je to Ostravak.Zas po dlhej dobe sa mam s kym porozpravat.

Ideme spolu na veceru.Davama com ga ale to uplne mini pocia,ideme este na neake placky.Zatoci sa to do ryzoveho papiera spolu so zeleninou.Mnam.Tu zistujem,ze ten papier sa ma jest,minule som ho vyhadzoval.Kukame nocne mesto.Fakt mini mesto.Zastavujeme sa na pivo za 4kD za asi 2dcl.humus,ideme dalej,zas za tu istu sumu,este horsie,dalsi podnik totalny humus.Este pozerame trh.Velmi vela veci tu je,zajtra asi nieco uz kupim.Ideme do hotela,zistuje ,ze este nemam kupenu tour do My Son,v hoteli je za 7USD,idem pokukat po okoli,za 5USD,berem to,uz je cca 21/45 moc casu mi neostavalo,mozno by som nasiel este lacnejsie.O 8/00 ma maju vyzdvihnut.

Budik davam na 7/00,sprcha,odviazane noh.Nechavam to trochu vetrat,pred spankom to zas zafasujem.Neni tu wifi.Som zvedavy co mi odpisali z poistovne.Som sa pytal ci mi preplatie aj ubytko.Moj spolubyvajuci je doktor.kuka mi na ranu,vraj je to v pohode.Vo vietname je len na 2 tyzdne.Za par dni mu to leti domov.Fajn chlapik.dava mi par info o zvyklostiach vo vietname.Ked sme boli v meste,odchytil 2 francuzky,ktore uz raz stretol.Su studentky a dosli sem praxovat do nemocnice.Teda dobry napad ist praxovat do vietnamu,klobuk dole.Pred spankom pokec s davidom a este jeden rumovy frtan.

naklady

mototaxi - 50kD
nemocnica - 40kD
lieky - 56kD
bageta - 5kD
com ga - 25kD
vylet My Son - 105kD
pivo 3x - 12kD
jedlo v ryzvovom papieri - 30kD
Bus do Hue - Hoi An - 80kD
ubytko v Hue - 2 004 000 D

Advertisement



Tot: 0.78s; Tpl: 0.01s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.5303s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb