Phu Quoc - utfordringer!

Vietnam's flag
Asia » Vietnam
February 8th 2013
Published: February 8th 2013

Etter noen timer på fly er vi kommet oss frem til Phu Quoc. Vi skal bo på Eden Resort og i en av deres nye delux bungalow. Vi har vært her tidligere og var spent på disse nye bungalowene. .
Prisen var i det øverste siktet (jævelig dyrt) så forventningene er veldig høye!

Vi sjekket inn i ”vår” bungalow som iflg. beskrivelsen skal være på 90 kvm… vi skjønner fort at 90 kvm i Norge og Vietnam ikke er helt det samme.. mulig de har en eller annen ukjent faktor de ganger med for å komme til 90 kvm.

Første problemet vi møtte på var at nøkkelkortet til rommet ikke fungerte – deretter fortsatte problemene.
Vi satte på aircondition på 18 grader og ventet på at det skulle bli kjølig… men den gang ei! Etter besøk av x antall ansatte ble det ikke noe bedre og vi måtte bytte til et nytt rom.
Det skal være internett i bungalowene.. virker det?? NEI.. Ny tur i resepsjonen for å sjekke dette og får beskjed om at de har en feil men at det skal være OK i morgen.
Men i det nye rommet er det også problem med aircondition.. nye besøk av hotellets ansatte og de sier nå at det er Ok (noe vi tviler på).
Det nest er at Michael skal ha seg en øl fra minibaren, er minibaren kald?? Neida den er dau som ei sild! Nytt besøk i resepsjonen og det kommer noen å bytter minibaren!
På det nye rommet er de nok ikke helt ferdige med byggearbeidene. Jeg påpeker at de kanskje burde feste listene litt bedre.. de er knytt fast med en rød hyssing!! Men når jeg påpekte dette river de ned alle løse listene på badet og kastet dem ut – problemet løst!!

Oppdatering dagen derpå..

Spurte igjen etter internett og resepsjonisten kunne i dag fortelle at internett ikke kom på plass riktig ennå.. da jeg spurte etter nærmere tidspunkt fikk jeg til svar ”next year” he-he… jævelig bra!!

Bortsett fra disse småproblemene er stranden her veldig bra og det er 30 varmegrader.

Vi blir på denne plassen frem til den 12. februar og vi har ingen planer for videre ferde.

Lille T husk avtalen vår!! Du må også skjønne at du ikke kan komme ut med ropa først"SNU DEG".

Oppdatering Fredag kl 16:44 (lokal tid)
vi er nå tilbake til det første rommet og her virket heller ikke minibaren så den måtte også byttes.
Nå håper vi det er nok av feil og at vi kan slappe av. Blir sliten av alle disse turene tl resepsjonen!

8th February 2013

Herrrlig :-DD
Det er en fryd å følge dere!!!! :-)) Kos dere videre!! Ikke spis feil mat da.... Katter & hunder.... Wæck!

Tot: 0.067s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 24; dbt: 0.0254s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb